مشخصات کامل و قیمت موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس لو رفت

مشخصات کامل و قیمت موتو ای 4

مشخصات کامل و قیمت موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس لو رفت

امروز اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و قیمت موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس (Moto E4 & Moto E4 Plus) شرکت موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است.

مدتهاست که ما اخبار و شایعاتی را در خصوص دو گوشی موتو ای 4 (Moto E4) و موتو ای 4 پلاس (Moto E4 Plus) که نسل جدیدی از گوشی موتو ای 3 هستند می‌شنویم. همانطور که پیشتر اشاره کرده‌ایم، این گوشی ها کمی رده پایین‌تر از گوشی های سری G شرکت موتورولا هستند و به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد امسال آن‌ها را روانه بازار کند.

امروز مشخصات کامل همراه با قیمت موتو ای 4 و نسخه پلاس آن به بیرون درز پیدا کرده است؛ بنابراین اگر پیشتر تنها تصاویری از این دو گوشی را مشاهده کرده بودیم، حالا دیگر از مشخصات آن‌ها نیز مطلع خواهیم بود.

مشخصات فنی و قیمت موتو ای 4

موتو ای 4 از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 720p، یک دوربین 8 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. این تلفن هوشمند از یک چیپست MT6737M کمپانی مدیاتک قدرت می‌گیرد که حاوی یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی با هسته‌های Cortex-A53 است. همچنین یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه با پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو اس دی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات E4 می‌توان به اتصال 4G LTE، بلوتوث 4.2، کیت NFC (انتخابی)، وای فای 802.11n، جی پی اس و سرانجام سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد.

کمپانی موتورولا قرار است نسخه آنلاک این گوشی رده پایین را با قیمت 150 یورو و با رنگ‌های خاکستری، طلایی و آبی به فروش برساند.

مشخصات فنی و قیمت موتو ای 4 پلاس

مدل پلاس ای 4 اکثر مشخصات برادر کوچکتر خودش را حفظ کرده است، اما دوربین اصلی آن به رزولوشن 13 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده و ظرفیت باتری آن نیز به 5000 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است. نمایشگر این گوشی به 5.5 اینچ ارتقا پیدا کرده اما همچنان رزولوشن آن 720p باقی مانده است. علاوه بر این، ظرفیت رم این گوشی نیز 3 گیگابایت خواهد بود.

موتورولا در نظر دارد این محصول را نیز در رنگ‌های خاکستری و طلایی و با قیمت 190 یورو به فروش برساند.

خوشبختانه هر دو این گوشی ها از اسکنر اثر انگشت بر روی قاب جلویی برخوردار هستند و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند؛ اگر چه مشخص نیست آیا این امر به لطف یک اسلات هیبریدی به ارمغان می‌آید یا خیر! در انتها باید اشاره کرد که این دو گوشی چندان هم باریک نیستند و موتو ای 4 از ضخامت 8.99 میلی‌متر و وزن 151 گرم برخوردار بوده و برادر بزرگتر آن موتو ای 4 پلاس نیز از ضخامت 9.55 میلی‌متر و وزن 198 گرم بهره می‌برد.

1396-02-07

دیدگاهتان را بنویسید