مشخصات گوشی جدید سامسونگ از طریق بنچمارک GFXBench منتشر شد

گوشی جدید سامسونگ

مشخصات گوشی جدید سامسونگ از طریق بنچمارک GFXBench منتشر شد

گوشی جدید سامسونگ به زودی از راه خواهد رسید؛ این را بنچمارک GFXBench می‌گوید. مدل 2016 سامسونگ گلکسی On5 و سامسونگ گلکسی On7 اخیرا تاییدیه تنا را به دست آورده و سپس توسط کمیسیون ارتباطات فدرال برای ورود به بازار ایالات متحده آماده شدند.

بسیاری از مشخصات این دو از قبل به بیرون درز کرده و فقط مانده است تا سامسونگ به طور رسمی آنها را معرفی کند؛ اما گویا گوشی جدیدی دیگری از سری  Galaxy On در راه است. این را لیست منتشر شده از بنچمارک GFXBench نشان می‌دهد که در آن دستگاهی با شماره سریال SM-G5510 به چالش کشیده شده است.

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G5510 که در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورد

در واقع اخیرا دو دستگاه با شماره مدل SM-G5510 و دستگاه دیگری با شماره سریال SM-G5520 گواهینامه Wi-Fi را دریافت کردند و مشخص شد که دو نسخه مشابه در راه است.

مشخصات گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G5510 که در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورد، دارای یک نمایشگر اچ دی 4.8 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. که از پردازنده اسنپدراگون 425 کوالکام با سرعت پردازشی 1.4 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. آدرنو 308 پردازنده گرافیکی آن است که مدیریت کارهای گرافیکی را برعهده دارد.

فضای ذخیره سازی گوشی جدید سامسونگ با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل شده؛ اما هنوز مشخص نیست که این مقدار از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود یا نه!

به نظر می‌رسد که مدل SM-G5510 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز است. فوکوس خودکار و فلش LED از دیگر مشخصات بخش ثبت تصاویر است. گوشی جدید سامسونگ با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

جزئیات بیشتری از این مدل در دسترس نیست. این دستگاه با چنین مشخصات میان رده‌ای نباید از قیمت بالایی برخوردار باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای آینده گجت نیوز را دنبال کنید.

گوشی جدید سامسونگ

1395-06-09

دیدگاهتان را بنویسید