مشخصات گوشی موتو جی 7 به بیرون درز پیدا کرد

رندر و مشخصات گوشی موتو جی 7

مشخصات گوشی موتو جی 7 به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات گوشی موتو جی 7 (Moto G7) نیز پس از انتشار رندری از قاب پشتی و جلویی آن به بیرون درز پیدا کرد. موتو جی ۷ ، گوشی میان رده آینده موتورولا است که سال آینده عرضه می‌شود.

همراه با طراحی گوشی آینده موتورولا که پیشتر دیده بودیم، ما حالا می‌توانیم توجه شما را به مشخصات گوشی موتو جی 7 جلب کنیم. لیستی از مشخصات فنی این گوشی (که یکی از آن‌ها را معمولا در جعبه‌ی گوشی می‌توان یافت) از سوی یک منبع غیرقابل ذکر به بیرون درز پیدا کرده است که اطلاعات مختلفی از این گوشی را افشا می‌کند.

بر اساس اسکرین شات منتشر شده، از مهم‌ترین مشخصات گوشی موتو جی 7 می‌توان به یک نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح +Full HD اشاره کرد و با توجه به رندرهایی که پیشتر از این گوشی دیده‌ایم، در قسمت بالایی این نمایشگر یک تکه بریده شده موسوم به ناچ تعبیه شده است. ناچ این نمایشگر شبیه به اشک است. ما همچنین یک تراشه 8 هسته‌ای را می‌توانیم در زیر قاب گوشی موتو جی 7 بیابیم، اما نام این تراشه اعلام نشده است. ظرفیت رم 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی قابل ارائه آن نیز 64 گیگابایت خواهد بود.

مشخصات گوشی موتو جی 7

مشخصات گوشی موتو جی 7

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت ناچ این نمایشگر جای خوش کرده است، در حالی که یک سنسور 16 مگاپیکسلی با همراهی یک سنسور 5 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی گوشی جای گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید 9 پای قرار دارد. در اینجا همچنین به حضور یک اسکنر اثر انگشت نیز اشاره شده است، اما از آنجایی که این اسکنر امروزه بر روی هر گوشی میان رده‌ای وجود دارد، چندان هم شگفت انگیز نیست.

از آنجایی که گوشی موتو جی 6 اوایل امسال معرفی شده است،‌ بعید به نظر می‌رسد زودتر از سال 2019 شاهد عرضه گوشی Moto G7 باشیم. این بدان معناست که خیلی زود است بخواهیم منتظر انتشار مشخصات دیگری از این گوشی باشیم، یا حتی ممکن است هرآنچه در این گزارش آمده شایعه‌ای بیش نباشند.

1397-07-13

دیدگاهتان را بنویسید