مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

گویا صاحب جدید نوکیا قصد دارد پرچمدار خود را با امکاناتی درخور به جنگ با سایر رقبا بفرستد. جدیدترین مشخصات گوشی نوکیا 9 (Nokia 9) دلیلی بر این ادعاست.

با اینکه کمپانی فنلاندی HMD، صاحب برند نوکیا، اولین گوشی های اندرویدی تحت این برند قدیمی را با مشخصاتی نسبتا پایین عرضه کرده، اما گویا قصد دارد پرچمدار سال 2017 خود را با امکاناتی قابل رقابت با پرچمداران سایر رقبا، روانه بازار کند. در همین راستا، به تازگی مشخصات گوشی نوکیا 9 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده و تا حدی این شایعات را تایید کرده است. نتایج تست‌های این اسمارت فون با عنوان «قلب ناشناس» (Unknown Heart) در خروجی وب‌سایت قرار دارد و خبر از حافظه رم فوق‌العاده 8 گیگابایتی می‌دهد.

مشخصات گوشی نوکیا 9

مشخصات گوشی نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

صحبت درمورد اینکه «آیا در نهایت این میزان رم را در اسمارت فون رده‌بالای فنلاندی‌ها خواهیم دید یا خیر»، و یا اصلا «این مقدار حافظه رم، کاربردی برای یک کاربر اندرویدی دارد» را به زمان دیگری موکول می‌کنیم. چیزی که واضح است این است که مشخصات گوشی نوکیا 9 ، به جز رم 8 گیگابایتی، از پردازنده اسنپدراگون 835 نیز خبر می‌دهد و این محصول را به موبایلی جذاب‌تر برای کاربران و طرفداران برند محبوب Nokia تبدیل کرده است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود امکانات و ویژگی های دردانه بعدی نوکیا شامل مواردی همچون نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و 4 یا 8 گیگابایت رم باشد.

1396-03-06

دیدگاهتان را بنویسید