مشخصات گوشی نوکیا E1 فاش شد

مشخصات گوشی نوکیا E1 فاش شد

مشخصات گوشی نوکیا E1 فاش شد

دو مدل از حدود شش یا هفت اسمارت فونی که کمپانی HMD تحت برند نوکیا عرضه خواهد کرد، گوشی نوکیا D1 و گوشی نوکیا E1 هستند. مدل اول که مشخصا یک دیوایس میان رده است و حالا با توجه به مشخصات جدیدی که از مدل دوم منتشر شده است، نوکیا ای وان نیز یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی هایی خواهد بود که توسط HMD تولید شده است.

این اسمارت فون که ۱۵۰ دلار قیمت دارد، از یک نمایشگر ۵.۲ یا ۵.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی ۷۲۰ پیکسلی برخوردار خواهد بود. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام که در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کلاک شده است، در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۸ از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی نوکیا E1 محسوب می‌شوند.

گویا کمپانی سازنده قصد دارد ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۷.۰ نوقا را نیز به طور پیشفرض بر روی آن قرار دهد تا این اسمارت فون ارزان قیمت به مدلی جذاب برای خریداران با توان مالی کمتر تبدیل شود. از آنجایی که کمپانی HMD تایید کرده است که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ اطلاعات بیشتری از اسمارت فون هایش منتشر خواهد کرد، تا چند وقت دیگر به طور قطعی می‌توانیم جزییات بیشتری از گوشی نوکیا E1 به دست آوریم.

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید