مشکل باتری گلکسی نوت 7 در چین اتفاق نخواهد افتاد

مشکل باتری گلکسی نوت 7 در چین اتفاق نخواهد افتاد

مشکل باتری گلکسی نوت 7 در چین اتفاق نخواهد افتاد

خارج از گیر و دار این روزهای برپایی نمایشگاه IFA 2016 در برلین، اخبار پیرامون یکی از محصولات جدید سامسونگ، طرفداران این غول دنیای تکنولوژی را کمی نگران کرده است؛ مشکل باتری گلکسی نوت 7 که هر روز شاهد خبری جدید حول و حوش آن هستیم. با گجت نیوز همراه باشید.

سامسونگ مشکل باتری گلکسی نوت 7 را با تغییر سازنده‌ی باتری این گوشی رفع کرده است

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انفجار باتری این گوشی بر سر زبان‌ها افتاده است. هر از گاهی در گوشه و کنار جهان عکسی از یک نوت 7 منفجر شده منتشر می‌شود که نگرانی‌های زیادی را در خصوص مشکل باتری گلکسی نوت 7 بیشتر می‌کند. تا این حد که سامسونگ اقدام به جمع‌آوری این گوشی از بازارها کرده است. اما خبر خوب این است که سامسونگ طی بیانیه‌ای اعلام کرده چینی‌ها نگران مشکل باتری گلکسی نوت 7 نباشند و طرح جمع‌آوری این گوشی از بازار، شامل بازارهای چین نمی‌شود.

در قسمتی از بیانیه‌ی شرکت سامسونگ درخصوص مشکل ذکر شده آمده است:

به طور رسمی و از ابتدای ماه سپتامبر (11 شهریور) این گوشی با استفاده از باتری جدید به کار رفته در آن، در بازارهای کشور چین فروخته خواهد شد. کاربران چینی با خیال راحت و بدون نگرانی از مشکل باتری گلکسی نوت 7 به خرید این محصول بپردازند.

به دلیل تغییر تأمین‌کننده‌ی باتری این گوشی در چین و بقیه نقاط دنیا، به نظر می‌رسد دیگر شاهد مشکل باتری گلکسی نوت 7 که باعث انفجار باتری آن شده بود، نخواهیم بود. سامسونگ ادعا کرده که گزارشات رسیده مبنی بر وجود این مشکل در کل دنیا تابحال 35 مورد بوده است، که به نظر می‌رسد کسر کوچکی از کل گوشی‌های فروخته شده در دنیا باشد.

با اینحال، سامسونگ هنوز در حال بازگردانی گوشی‌های قبلی خود از فروشگاه‌ها (به غیر از چین)، و تغییر رویه‌ی عرضه‌ی آنها در ایالات متحده است. در این کشور، کاربران می‌توانند گلکسی نوت خود را با یک برند جدید و یا یک گوشی دیگری از خانواده سامسونگ؛ مانند گلکسی اس 7 (Galaxy S7) یا گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) تعویض نمایند.

1395-06-13

دیدگاهتان را بنویسید