مشکل تماس صوتی تلگرام : اختلال در سرورهای تلگرام به دلیل هجوم کاربران ایرانی

مشکل تماس صوتی تلگرام

مشکل تماس صوتی تلگرام : هجوم کاربران ایرانی سرورهای تلگرام را از کار انداخت!

روز گذشته قابلیت تماس صوتی تلگرام در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت. البته این امکان از مدت‌ها قبل در قالب جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن به آن افزوده شده بود، اما تنها کاربران ساکن کشورهای اروپایی قادر به برقراری تماس صوتی در تلگرام بودند. به نظر می‌رسد کاربران ایرانی از مدت‌ها قبل انتظار چنین لحظه‌ای را کشیده و از زمان عرضه آپدیت جدید، خود را برای دریافت آن آماده کرده بودند، چرا که به فاصله یک روز از در دسترس قرار گرفتن قابلیت جدید این پیام‌رسان در ایران، اکنون با مشکل تماس صوتی تلگرام برخورد کرده‌ایم! بدون شک نحوه فعال‌سازی تماس صوتی تلگرام در به وجود آمدن این اتفاق دخیل بوده است؛ برای اطلاع از نحوه فعال‌سازی، مطلب زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی فعال شد

دلیلی جز هجوم کاربران ایران برای استفاده از این امکان جدید نمی‌توان برای مشکل تماس صوتی تلگرام پیدا کرد. بیش از پنجاه درصد کاربران این پیام‌رسان قدرتمند ایرانی‌ها هستند. از طرفی از زمان محبوب شدن این اپلیکیشن در کشورمان، بر سر اضافه شدن امکان برقراری تماس صوتی به آن بحث‌های زیادی بوده است. کاربران در نظرسنجی‌های مختلفی علاقه شدید خود به قابلیت تماس صوتی با تلگرام را نشان داده‌اند، چرا که در این صورت، دیگر به هیچ پیام‌رسانی جز تلگرام نیاز نخواهند داشت.

اکنون آیکون تماس با مخاطب در سر جای خود است و حتی می‌توان اقدام به برقراری تماس با مخاطبین خود کرد، اما تماس به هیچ عنوان برقرار نشده و در همان حالت Connecting باقی می‌ماند. در اغلب مواقع کاربر مقابل متوجه دریافت تماس می‌شود، اما نمی‌تواند به آن پاسخ دهد. در هر صورت تلاش دو طرف برای برقراری تماس با یکدیگر بدون نتیجه باقی می‌ماند.

مشکل تماس صوتی تلگرام

مشکل تماس صوتی تلگرام در منطقه زندگی شما

همچنین طبق برخی گزارشات، مشکل تماس صوتی تلگرام تنها در برخی از شهرهای ایران رخ داده است و مابقی کاربران قادر به استفاده از آن هستند. وضعیت مشکل تماس صوتی تلگرام در شهر شما چگونه است؟ آیا اکنون قادر به برقراری تماس صوتی هستید؟ برای اطلاع از جزییات قابلیت‌های تماس صوتی تلگرام مطلب زیر را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:سرانجام امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام فراهم شد + دانلود

1396-01-25

دیدگاهتان را بنویسید