مشکل گرمایی گلکسی نوت 7 های جدید خطر جانبی ندارد

گلکسی نوت 7

سامسونگ : مشکل گرمایی گلکسی نوت 7 های جدید خطر جانبی ندارد !

اگر هرچند به صورت محدود و پاره وقت هم اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کرده باشید، یقیناً در جریان هستید که گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note7) علی رغم بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید و ویژگی‌های خاص، یک معضل اساسی دارد و آن هم خطر انفجار باتری!

در همین حال پس از کش و قوس‌های فراوان این شرکت کره‌ای با صرف هزینه گزافی، در یک فراخوان عمومی تمامی نوت 7 های فروخته شده را از بازار جمع آوری کرد و آن‌ها را با مدل‌هایی که از آیکون سبز رنگ باتری به معنای باتری سالم بهره می‌بردند تعویض نمود. حال وال استریت ژورنال در تازه‌ترین گزارش خود فاش کرده که حتی گلکسی نوت 7 های تعویض شده در کره جنوبی هم از مشکلاتی همچون گرمای زیاد رنج می‌برند، با این حال سامسونگ نسبت به این مشکل بی‌تفاوت است.

بر این اساس روز به روز بر تعداد افرادی که با مشکلات گرمایی گلکسی نوت 7 های عرضه شده در کشور کره جنوبی، در هنگام انجام مکالمات طولانی مدت دست و پنچه نرم میکنند، افزوده می‌شود و شرکت سامسونگ نیز با اطلاع از این موضوع، تنها به خریداران این دست از گوشی‌های هوشمندش اطمینان داده که  مشکل گرمایی گلکسی نوت 7 های جدید خطر جانبی ندارد!

در همین راستا یکی از سخنگویان سامسونگ تصریح کرده است: ما گزارشاتی از خالی شدن زودهنگام شارژ باتری گلکسی نوت 7 های تعویض شده در هنگام اتصال به شارژر دریافت کرده‌ایم و در سوی دیگر نیز به کاربران خود این اطمینان را می‌دهیم که مشکل گرمایی این گوشی‌ها خطر جانی نداشته به طوری که تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند ممکن است در هنگام برقراری تماس، با نوسانات حرارتی رو به شوند.

علی ایحال آن‌طور که به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها مشکلات جدید گلکسی نوت 7 را قبول کرده‌اند و سعی می‌کنند بار دیگر پس از مراجعه خریداران به مراکز خدمات پس از فروش خود، آن‌ها را رفع کنند.

1395-07-09

دیدگاهتان را بنویسید