معرفی سیستم شبکه مش ایسوس با دو دستگاه جداگانه

سیستم شبکه مش ایسوس

معرفی سیستم شبکه مش ایسوس با دو دستگاه جداگانه

تجهیزات شبکه تاکنون طرفداران زیادی داشته و اکنون فقط سلیقه آنان عوض شده است، به این معنی که ترجیح می‌دهند تا شبکه‌های خود را به صورت بدون سیم راه‌اندازی کنند. با توجه به این موضوع، شاهد این هستیم که ایسوس (Asus) نیز در جریان نمایشگاه CES 2017، نام خود را به شرکت‌های حاضر در حوزه سیستم‌ شبکه مش وایرلس ماژولار اضافه کرد. دو دستگاه‌ هایواسپات (HiveSpot) و هایودات (HiveDot) در همکاری با هم سیستم شبکه مش ایسوس را راه‌اندازی کرده و آن را مدیریت می‌کنند. هر دوی دستگاه‌ها، حداقل به 3 نود نیاز داشته و حداکثر تا 5 نود را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

هایواسپات و هایودات با یکدیگر کار کرده و یک نقطه دسترسی وای فای را برای اتصال تمامی وسایل هوشمند شما ایجاد می‌کنند. یکی از نودها تبدیل به نود اصل شده و به مودم متصل می‌شود و دیگر نودها در زیر سایه آن به فعالیت خواهند پرداخت. همچنین این امکان وجود دارد تا سیستم شبکه مش ایسوس را به یک روتر موجود از طریق یک کابل لن (LAN) متصل کرده و در ادامه محدوده تحت پوشش را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

تفاوت میان اجزای سیستم شبکه مش ایسوس چیست؟

اجزای سیستم شبکه مش ایسوس در برخی قسمت‌ها با یکدیگر متفاوتند. به عنوان نمونه هایودات یک سیستم دو بانده AC1300 است، در حالی که هایواسپات به عنوان یک سیستم سه بانده AC2134 شناخته می‌شود. همچنین هایواسپات هفت آنتن هوشمند را برای توسعه محدوده تحت پوشش متحد کرده و به یکدیگر متصل می‌کند. دو باند آن 2.3 گیگاهرتزی و باند سوم 5 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است تا به این وسیله سرعت‌های بالاتر با دامنه محدود را به کاربران ارائه کند. گفتنی است راه‌اندازی سیستم شبکه مش ایسوس از طریق اپلیکیشن موبایل هایو (Hive mobile app) ممکن خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید