معرفی شیائومی می نوت 2 با یک سورپرایز همراه خواهد بود

معرفی شیائومی می نوت 2 با یک سورپرایز همراه خواهد بود

همان طور که احتمالا می‌دانید شایعات مربوط به گوشی های سری می 5 اس شیائومی با معرفی آنها به اتمام رسید. اما انگار اخبار مربوط به گوشی های این کمپانی چینی تمامی ندارند. زیرا حالا با خبرهای مربوط به گوشی می نوت 2 مواجه هستیم. از طرفی به تازگی لی جون، مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که معرفی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) با یک سورپرایز همراه خواهد بود.

بر اساس اطلاعات قبلی فاش شده از سوی منابع موثق، گوشی هوشمند شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) از یک نمایشگر 5.5 اینچی امولد با خمیدگی دوگانه (همانند نوت 7) و دقت تصویر 1440 × 2560 پیکسل استفاده می‌کند. علاوه بر آن شایعات بر این موضوع اشاره دارند که گوشی مزبور از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به همراه دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی دوگانه استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم در این گوشی برابر با شش گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز معادل 128 گیگابایت خواهد بود.

معرفی شیائومی می نوت 2 با یک شگفتی همراه خواهد بود

مقام اجرایی شیائومی چهارشنبه رسما اعلام کرد که این کمپانی تولید انبوه گوشی شیائومی می نوت 2 را شروع کرده است. اما به هیچ مورد خاص یا مرموزی از این گوشی اشاره نکرد. بنابراین حالا باید پیش بینی کنیم که در مراسم معرفی شیائومی می نوت 2 چه چیزی باعث شگفتی همگان خواهد شد. از آن جایی که این گوشی یک فبلت سطح بالا به حساب می‌آید، شاید قیمت بسیار ارزان آن مورد توجه قرار بگیرد. در این صورت احتمالا قیمت آن نزدیک به 300 دلار خواهد بود که برای یک گوشی با چنین مشخصات فنی سطح بالایی واقعا شگفت آور است.

بر اساس گزارشات منتشر شده گوشی شیائومی می نوت 2 در اواسط ماه میلادی آینده از راه خواهد رسید. شرکت شیائومی اعلام کرده که امیدوار است عرضه و آمار فروش می نوت 2 بسیار بیشتر از گوشی می 5 اس باشد. زیرا استقبال از گوشی می 5 اس بسیار ناامید کننده بود. بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی یکی دیگر از منابع، وجود حسگر التراسونیک کوالکام و همچنین قابلیت فورس تاچ آن باعث شده‌اند که وضعیت فروش می 5 اس از این بدتر نشود.

معرفی شیائومی می نوت 2 با یک سورپرایز همراه خواهد بود

تصویری که از مشخصات فنی شیائومی می نوت 2 لو رفته است؛ بر این اساس فبلت مذکور از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده خواهد کرد

1395-07-18

دیدگاهتان را بنویسید