مقایسه اندازه Galaxy Note 8 با چند پرچمدار دیگر

اندازه Galaxy Note 8

مقایسه اندازه Galaxy Note 8 با چند پرچمدار دیگر

جدیدترین رندرهای گلکسی نوت 8 اخیرا منتشر شدند که شباهت فوق‌العاده زیادی با آن دارند. بر اساس آن‌ها به مقایسه اندازه Galaxy Note 8 با سایر محصولات می‌پردازیم.

ایوان بلس جزو معدود افشاگرانی است که می‌توان اطلاعات فنی و رندرهای منتشر شده به دست وی را با آغوشی باز پذیرفت. این کاربر توییتری بسیار معروف، جدیدترین تصاویر رندر گلکسی نوت 8 را روز گذشته منتشر کرد. به عقیده تحلیلگران، این رندرها شباهت بسیار زیادی با محصول اصلی داشته و بعید نیست نسخه اورجینال کاملا شبیه به آن‌ها باشد.

به لطف اعداد قابل اطمینان و دقیقی که به کمک برنامه طراحی کامپیوتری (CAD) از این رندرها به دست آمده‌اند، اکنون قصد داریم به مقایسه اندازه گلکسی نوت 8 با سایر رقبا بپردازیم. بر اساس تمام شایعاتی که تاکنون به گوش رسیده‌اند، پرچمدار آتی سری Note، از نظر سبک طراحی پنل جلویی، نسخه‌ای بزرگتر از گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، این گوشی موبایل را ابتدا با پرچمداران اخیر سری S و سری Note سامسونگ مقایسه می‌کنیم.

مقایسه اندازه Galaxy Note 8 ، Galaxy Note 7 و +Galaxy S8

مقایسه اندازه Galaxy Note 8

طول و عرض گلکسی نوت 8 به ترتیب برابر 162.5 میلی‌متر و 74.5 میلی‌متر است. پس، پرچمدار جدید از مدل بزرگتر پرچمدار سری S سال جاری، 3 میلی‌متر از نظر طولی و 1.1 میلی‌متر از نظر عرضی بزرگتر است. این ابعاد با در نظر گرفتن نمایشگر 6.3 اینچی گلکسی نوت 8 که از صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس 0.1 اینچ بزرگتر است بسیار عالی تلقی می‌شوند.

از آنجایی که پرچمدار جدید سری Note همانند دو گوشی موبایل اخیر سری S از یک نسبت ابعاد تصویر متفاوت بهره خواهد برد، از نظر طولی تفاوت بسیار زیادی با گلکسی نوت 7 دارد. پیش‌بینی می‌کنیم نسبت ابعاد تصویر گلکسی نوت 8 نیز 18.5:9 باشد. داشتن بدنه‌ای لاغر اندام و کشیده از ویژگی‌های این سبک از طراحی نمایشگر است.

مقایسه اندازه Galaxy Note 8 ، iPhone 7 Plus و Google Pixel XL

مقایسه اندازه Galaxy Note 8

اگرچه این گوشی موبایل پهنای تقریبا یکسانی با محصولات پیشین سامسونگ دارد، اما از این نظر، شاهد اختلاف زیاد آن با آیفون 7 پلاس هستیم. مجددا در مقایسه با گوگل پیکسل ایکس ال تفاوت محسوسی از نظر پهنا مشاهده نمی‌شود. در تصویر زیر می‌توانید گلکسی نوت 8 را به همراه قلم آن مشاهده کنید.

اندازه Galaxy Note 8

حجم تصاویر و رندرهای منتشر شده پیرامون پرچمدار سال 2017 سری نوت تاکنون باورنکردنی بوده است. با این حال، رندری که اخیرا ایوان بلاس در اختیار ما قرار داده بیشترین شباهت را با گلکسی نوت 8 دارد.

1396-05-12

دیدگاهتان را بنویسید