مقایسه عمر باتری آیفون X با آیفون 8 پلاس و پرچمداران سامسونگ

عمر باتری آیفون X

مقایسه عمر باتری آیفون X با آیفون 8 پلاس و پرچمداران سامسونگ

همه افراد دوست دارند بدانند عمر باتری آیفون X اپل (Apple iPhone X) با باتری جدید 2716 میلی‌آمپری و شبیه به L در مقایسه با سایر رقیبان چقدر است.

شکل عجیب و جدید شبیه به حرف L باتری این پرچمدار جدید به ما نشان می‌دهد که اهالی کوپرتینو چگونه از بیشترین فضای ممکن استفاده کرده‌اند تا عمر باتری آیفون X به بهترین حد ممکن برسد؛ با توجه به امکانات و مشخصات این محصول، ارائه عمر باتری بالا قطعا یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی مهندسان اپل بوده است. با این حال تجربه نشان داده‌ است، میزان ظرفیت باتری گوشی‌ های هوشمند نمی‌تواند معیار مناسبی برای تعیین عمر شارژدهی آنها باشد. ظرفیت باتری این پرچمدار جدید به اندازه رقیبان اندرویدی خود نیست اما از گوشی آیفون 8 پلاس بیشتر است.

عمر باتری آیفون X با سایر رقیبان چه تفاوتی دارد؟

خوشبختانه نتایج مربوط به تست عملکرد باتری گوشی هزار هزار دلاری اپل بالاخره منتشر شده‌اند و حالا می‌توانیم مقایسه خود را انجام دهیم. ابتدا توجه شما را به جدول زیر جلب می‌نماییم. در این جدول به مقایسه ظرفیت و اندازه باتری آیفون ایکس با سایر آیفون‌ها و همچنین پرچمداران اخیر سامسونگ می‌پردازیم.

عمر باتری آیفون X

در تجربه اولیه ما مشخص شد عمر باتری آیفون X برای روزهای پرکار و مشغله کاربران کافی است و مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد، با این حال باید هر شب گوشی خود را شارژ کنید.

عمر شارژدهی این پرچمدار گران‌قیمت از آیفون 8  بیشتر بوده اما به عمر باتری آیفون 8 پلاس نمی‌رسد. با این حال همانطور که گفتیم، آیفون X برای روزهای طولانی و پرکار شما انرژی کافی را ذخیره خواهد کرد. جهت تایید این گفته‌ها، تست تخصصی مربوط به عمر باتری آیفون X توسط مراجع معتبر انجام شده است و می‌توان به مقایسه شارژدهی این پرچمدار با سایر رقیبان نامدار پرداخت. امتیاز آیفون 1000 دلاری اپل در این تست 8 ساعت و 41 دقیقه بود که برای یک پرچمدار سال 2017 کاملا قابل قبول است.

توجه شما را به جدول مقایسه عمر باتری آیفون 10 با سایر رقیبان جلب می‌کنیم:

عمر باتری آیفون X

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، شارژدهی آیفون 8 پلاس اپل به نسبت آیفون X، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 پلاس، وی 30 ال جی و پیکسل 2 ایکس ال گوگل (Google Pixel 2 XL) بیشتر بوده است. کمترین عمر شارژدهی در این بررسی مربوط به نوت 8 سامسونگ می‌شود.

1396-08-17

دیدگاهتان را بنویسید