مقدار رم گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا 4 گیگابایت خواهد بود

رم گلکسی اس 9

مقدار رم گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا 4 گیگابایت خواهد بود

اگر شایعات جدید از سوی سایت اکس‌دی‌ای را رسمی بدانیم، باید بگوییم که مقدار رم گلکسی اس 9 قرار است 4 گیگ باشد و این یعنی یک قدم رو به عقب برای سامسونگ!

در فاصله‌ی حدودی شش ماهه مانده تا رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی گلکسی اس 9، شایعات مرتبط به پرچمدار سال 2018 این غول کره‌ای از همین حالا شنیده می‌شوند و در راستای همین موضوع به تازگی اعلام شده که S9 قرار است 4 گیگابایت رم داشته باشد.

چند روز پیش بود که وب‌سایت اکس‌دی‌ای در گزارشی کوتاه اعلام کرد که منابع موثقش انتظار دارند مقدار رم گلکسی اس 9 سامسونگ 4 گیگ باشد و در کنار آن، این گوشی در زیر بدنه خود از تراشه اسنپدراگون 845 بهره گیرد. موضوع به همینجا ختم نشده و این وب‌سایت اعلام کرده است که گلکسی اس 9 قرار است به طور پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز باشد و از مدل نامبر SM-G960 بهره گیرد. با توجه به مدل نامبر گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (که به ترتیب SM-G950 و SM-G955 بودند) استفاده از چنین مدل نامبری برای اس 9 منطقی به نظر می‌رسد.

نا امیدکننده‌ترین شایعه‌ای که این روزها به گلکسی اس 9 سامسونگ نسبت داده‌اند، مربوط به مقدار رم آن است؛ طبق همین شایعات، مقدار رم گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا 4 گیگابایت خواهد بود و این یعنی سامسونگ پس از عرضه نوت 8 (با 6 گیگ رم) یک قدم رو به عقب حرکت کرده است. مدل پایه سامسونگ گلکسی اس 9 از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1440X2960 (اصطلاحا +QHD) و ابعاد 18.5:9 خواهد داشت. همچنین گفته شده که اس 9 ار یک اینفینیتی دیسپلی لبه تا لبه بهره می‌برد.

مکان اثر انگشت در گوشی‌های سامسونگ همیشه یکی از چیزهایی بوده که کاربران به آن انتقاد کرده‌اند و اگر شایعات اخیر درست باشند، این کمپانی به حرف کاربرانش گوش داده و مکان حسگر اثر انگشت را در اس 9 عوض کرده است. اگر به خاطر داشته باشید مینگ-چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد دنیای تکنولوژی، مدتی پیش گفته بود که گلکسی نوت 9 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که حسگر اثر انگشت آن به جای حضور در کنار دوربین، در قسمت زیرین صفحه‌نمایش گوشی قرار خواهد داشت. تعویض مکان اثر انگشت از کنار دوربین به زیر صفحه‌نمایش، احتمال کثیف شدن لنز گوشی در نتیجه دست گذاشتن روی آن را بسیار کم می‌کند. نکته دیگر این است که بر طبق شایعات، در گوشی گلکسی اس 9 حسگر اثر انگشت در قسمت مرکزی پشت گوشی و در داخل یک قاب مستطیل‌شکل قرار خواهد داشت و احتمالا از دوربین دوگانه‌ای که بر روی نوت 8 شاهد آن هستیم استفاده می‌کند.

در نهایت این را باید گفت که شایعات یاد شده تنها به گوشی گلکسی اس 9 مرتبط می‌شوند و این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی گلکسی اس 9 پلاس را عرضه نکند.

1396-06-09

دیدگاهتان را بنویسید