ممکن است به زودی از دستبند تناسب اندام اپل رونمایی شود

ممکن است به زودی از دستبند تناسب اندام اپل رونمایی شود

ممکن است به زودی از دستبند تناسب اندام اپل رونمایی شود

تنها حضور اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند در حال حاضر به ساعت اپل واچ محدود می‌شود. اما گویا این کمپانی کوپرتینویی قصد دارد فعالیت خود در این حوزه را افزایش دهد و کاربران این موضوع را احتمالا برای اولین بار با عرضه‌ی دستبند تناسب اندام اپل در بازار شاهد خواهند بود.
اخیرا یک گزارش از سوی منابع خبری تایوانی منتشر شده است که نشان می‌دهد دستبند تناسب اندام اپل در حال توسعه و تولید در داخل این کمپانی است. این گجت قرار است به طور عمده بر روی فعالیت‌های ورزشی، تناسب اندام و دنبال کردن روند فعالیت‌های بیرون از خانه‌ی کاربران تمرکز داشته باشد. در حال حاضر اپل تعدادی از این قابلیت‌ها را در اسمارت واچ خود قرار داده اما یک دستبند فیتنس باعث می‌شود که این برند محبوب بتواند بدون خرج تکنولوژی‌های پیشرفته در ساعت خود، آنها را به طور جداگانه در اختیار کاربرانش قرار دهد.

در این گزارش که به نقل از آبر گیزمو منتشر شده، آمده است که دستبند تناسب اندام اپل در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و این کار همزمان با رونمایی از آیفون بعدی در تابستان سال آینده اتفاق خواهد افتاد. سال ۲۰۱۷ یک سال بسیار مهم برای اپل است زیرا آیفون‌های این کمپانی وارد سالگرد ده سالگی خود می‌شوند و اپل قصد دارد طی یک کنفرانس باشکوه، تغییرات عظیمی را در سبک طراحی و قابلیت‌های سخت افزاری این اسمارت فون ایجاد کند؛ گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی جدید اپل هم طی همین مراسم رونمایی خواهد شد تا دسته‌ی جدیدی از محصولات این برند آمریکایی آغاز شود.

دستبند تناسب اندام اپل به 3D Touch مجهز می‌شود

ممکن است به زودی از دستبند تناسب اندام اپل رونمایی شود

گویا اپل درباره‌ی تولید این محصول صحبت‌هایی هم با یار همیشگی خود در بحث تامین قعات سخت افزاری یعنی ابر کمپانی تایوانی فاکسکان داشته است. همچنین یکی دیگر از موارد مهمی که در دستبند تناسب اندام اپل نقش مهمی بازی خواهد کرد، وجود فناوری 3D Touch در نمایشگر آن خواهد بود و مطمئنا یک نمایشگر با قابلیت تشخیص فشار لمس کاربران می‌تواند این محصول را از تمام رقبای باسابقه‌ی خود جلو بیاندازد.

گفتنی است که این اولین باری است که درباره‌ی یک دستبند فیتنس تولید شده توسط کمپانی اپل صحبت می‌شود و در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی از طراحی ظاهری و قابلیت‌های کاربردی آن نداریم.

1395-05-21

دیدگاهتان را بنویسید