ممکن است گلکسی اس 8 یک منوی ناوبری با دکمه‌های قابل سفارشی‌سازی داشته باشد

ممکن است گلکسی اس 8 یک منوی ناوبری با دکمه‌های قابل سفارشی‌سازی داشته باشد

ممکن است گلکسی اس 8 یک منوی ناوبری با دکمه‌های قابل سفارشی‌سازی داشته باشد

البته این قابلیت ممکن است چندان هم باعث تعجب شما نشود و از آنجایی که تعدادی دیگر از دیوایس های اندرویدی نیز آن را در اختیار کاربران خود می‌گذارند، عملی شدن آن در گلکسی اس 8 (Galaxy S8) نیز چندان عجیب نخواهد بود، اما به هر حال این احتمال به تازگی به وجود آمده است که سامسونگ یک منوی ناوبری مجازی بر روی نمایشگر دیوایس خود قرار دهد و دکمه‌های داخل این منو قابل سفارشی‌سازی و تغییر جهت باشند.

به تازگی تصاویر جدیدی از گلکسی اس 8 منتشر شده است که پرچمدار جدید سامسونگ را در یک وضعیت عملیاتی نشان می‌دهد. در این تصاویر فاش شده مشخص است که دکمه‌های ناوبری نظیر دکمه‌ی بازگشت به عقب، در موقعیت‌های مختلفی قابلیت قرار گرفتن دارند و بنابراین می‌توان گفت که احتمالا این دکمه‌ها به صورت مجازی بر روی بدنه‌ی اس ۸ به نمایش درخواهند آمد.

شایعات پیشین مدعی بودند که ما شاهد منوی ناوبری چه به صورت مجازی و چه به صورت حقیقی بر روی گلکسی اس 8 نخواهیم بود و دکمه‌ی هوم فیزیکی نیز از روی بدنه حذف خواهد شد. اما حالا با این گزارش جدید، مشخص می‌شود که حداقل یکی از دو بخش فرضیه‌ی قبلی باطل خواهد شد. قرار گرفتن دکمه‌ها در یک حالت منعطف و با قابلیت تغییر بر مبنای خواست کاربر، به خصوص برای آن دسته از افرادی که چپ‌دست هستند و به شکل متفاوتی گوشی خود را در دست می‌گیرند، می‌تواند راحتی کار بسیار بیشتری را در نمایشگرهای غول‌پیکر اسمارت فون‌های امروزی به ارمغان بیاورند.

سامسونگ در گلکسی اس 8 در جای پای هواوی قدم خواهد گذاشت؟

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

به طور مثال در رابط کاربری Emotion که هواوی بر روی گوشی‌های هوشمند جدید خود ارائه داده است، کاربران نه تنها میتوانند محل‌ قرارگیری دکمه‌های روی منوی ناوبری را عوض کنند، بلکه دکمه‌ای نیز برای پایین کشیدن منوی نوتیفیکیشن‌ها تعبیه شده است تا سرعت کار بسیار بالاتر برود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کمپانی کره‌ای نیز چنین قابلیتی و یا امکان افزودن دکمه‌‌های بیشتر به این منوی مجازی را خواهد داد و یا رابط کاربری گلکسی اس 8 به شکل متفاوتی طراحی خواهد شد.

1395-12-10

دیدگاهتان را بنویسید