منتظر معرفی کدامیک از گوشی های پرچمدار سال 2017 هستید؟ (نظرسنجی)

منتظر معرفی کدامیک از گوشی های پرچمدار سال 2017 هستید؟ (نظرسنجی)

نظرسنجی: منتظر رونمایی از کدام گوشی پرچمدار سال 2017 هستید؟

سال 2016 واپسین روزهای خود را سپری می‌کند و تقریبا همه گوشی‌های مهم امسال معرفی شده‌اند. حال نوبت به سال جدید می‌رسد؛ سالی که همه منتظر ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی در طراحی گوشی های هوشمند هستند. اما شما به عنوان یک کاربر، منتظر معرفی کدام‌یک از گوشی های پرچمدار سال 2017 هستید؟

سازندگان قول داده‌اند گوشی های پرچمدار سال 2017 متفاوت‌تر از همیشه باشد

سازندگان گوشی‌های هوشمند تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را در سال آینده میلادی داشته باشند. ما کاربران نیز به نوبه خود دید کاملی نسبت به بازار داشته و تاکنون حتما گوشی مورد علاقه خود را از میان ده‌ها گوشی عرضه شده انتخاب کرده‌ایم. اما حالا نوبت به سال جدید و انتخاب جدید می‌رسد. امروز قصد داریم نظر شما را در خصوص گوشی های پرچمدار سال 2017 بپرسیم و بدانیم اخبار و حواشی مربوط به کدام‌یک از این گوشی های موبایل بیشتر از بقیه نظر شما را جلب کرده‌اند.

شایعات زیاد فاش شده از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) شما را کنجکاو کرده یا طراحی ماژولار یک گوشی دیگر از ال جی با نام ال جی جی 6 (LG G6)؟ قاتل پرچمداران دیگری از وان پلاس با قیمتی بسیار پایین و سخت افزاری فوق‌العاده به نام وان پلاس 4 (OnePlus 4) یا گوشی اچ تی سی 11 (HTC) با به ارث بردن جسارت تایوانی؟ یک گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) که منفجر نشود یا یک آیفون 7 اس (iPhone 7s) با حاشیه کمتر و نسبت صفحه به بدنه بیشتر؟ شما به ما بگویید منتظر معرفی کدام‌یک از گوشی های پرچمدار سال 2017 هستید؟

با شرکت در نظرسنجی زیر به ما بگویید منتظر معرفی کدام‌یک از گوشی های پرچمدار سال 2017 هستید. اگر گوشی مورد نظر شما در لیست زیر قرار نداشت، می‌توانید در قسمت نظرات، نام آن را ذکر کنید.

var tp_async_polls = tp_async_polls || [];tp_async_polls.push({ id: 140116, container: “#tp-5bc2b612ac7c0” });

1395-09-18

دیدگاهتان را بنویسید