مودم روتر ایسوس DSL-AC88U ؛ سریع‌ترین مودم روتر دوباند با پشتیبانی از تمامی استانداردها

مودم روتر ایسوس DSL-AC88U

مودم روتر ایسوس DSL-AC88U ؛ سریع‌ترین مودم روتر دوباند با پشتیبانی از تمامی استانداردها

مودم روتر ایسوس DSL-AC88U به عنوان سریع‌ترین مودم روتر دوباند این شرکت معرفی شد. این مودم روتر از پرسرعت‌ترین پروتکل DSL و استاندارد بی‌سیم AC3100 برخوردار است و قابلیت پشتیبانی از تمامی استانداردهای VDS/ADSL را نیز دارد. به لطف استفاده از این محصول متمایز ایسوس می‌توانید سرعتی 1.5 برابری نسبت به گیرنده‌های رایج را تجربه کنید.

 پیشنهادی برای حرفه‌ای‌ها

ایسوس این بار محصولی متمایز از دیگر مودم‌های خود طراحی و تولید کرده است. فناوری Broadcom NitroQAM در محیط Wi-Fi، سرعتی 1.5 برابری نسبت به گیرنده‌های رایج 4×4 مهیا می‌کند که به کاربر امکان دستیابی به سرعت 2167 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز و 1000 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز را می‌دهد که ترکیب این دو باند از شبکه، پهنای باند شگفت‌انگیز 3167 مگابیت بر ثانیه خواهد بود. فناوری Broadcom NitroQAM در واقع با بهبود بخشیدن 25 درصدی گیرنده Wi-Fi، شبکه‌ای ایده‌آل برای بازی بدون وقفه و پخش محتوای 4K مهیا می‌سازد.

مودم روتر ایسوس DSL-AC88Uبا G.fast از نهایت قابلیت DSL استفاده کنید

مودم روتر ایسوس DSL-AC88U از آخرین پروتکل مبتنی بر DSL یعنی G.fast بهره می‌برد. این پروتکل، 18 برابر نسبت به VDSL2 و 4.5 برابر نسبت به Vplus سریع‌تر است. اگرچه این سازگاری صرفا محدود به G.fast نمی‌شود و با پروتکل‌های موجود نظیر ADSL ،ADSL2/2+ و VDSL2 نیز سازگار است. همچنین مودم روتر ایسوس DSL-AC88U از ارتباطات بر پایه اترنت (WAN) نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با ارتقا سرویس ISP از این مودم روتر کماکان استفاده کنید.

مودم روتر ایسوس DSL-AC88Uمودم روتر ایسوس DSL-AC88U ، پنل کامل و ساده مدیریتی برای والدین

برای محافظت از اعضای جوان خانواده، برای اعمال محدودیت‌های خاص دسترسی به وب‌سایت‌ها، نرم افزارها و ارتباطات خاص، مودم روتر ایسوس DSL-AC88U دارای یک پنل کامل و ساده مدیریتی برای والدین است و شما می‌توانید به سادگی تمامی دسترسی‌ها و حتی میزان زمان استفاده از اینترنت و شبکه را با محدودیت‌های دلخواه در شبکه داخلی اعمال کنید. همچنین دسترسی‌های مورد نیاز به اینترنت میهمان و راهکار امنیتی AiProtection ایسوس در این مودرم روتر مانند دیگر روترهای حرفه‌ای Asus وجود دارد.

1395-11-25

دیدگاهتان را بنویسید