نخستین بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم منتشر شد

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

نتایج نخستین بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم منتشر شد؛ ثبت امتیازاتی کمتر از گلکسی اس 8

سرانجام نخستین بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) در Geekbench رویت شد. این گوشی نتوانسته رکورد گلکسی اس 8 سامسونگ را بشکند.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نخستین گوشی هوشمند سونی است که به چیپست فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام، قدرت‌دهنده‌ی پرچمداران جدید سامسونگ (خانواده گلکسی اس 8) مجهز شده است. با این حال بر خلاف گوشی های سامسونگ، این محصول هنوز آماده‌ی فروش نشده است؛ اگرچه در بسیاری از کشورها این گوشی به پیش فروش رسیده است. همانطور که چند روز پیش در گزارش‌ها خواندیم، این گوشی تا پایان ماه مه یا اوایل ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد.

اگر شما هم هیجان‌زده هستید تا قدرت پرچمدار جدید سونی را با سایر گوشی های قدرت گرفته از چیپست اسنپدراگون 835 مقایسه کنید، خبر خوب این است که نخستین بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در وب سایت Geekbench انتشار یافته است. ظاهرا شخصی این گوشی ژاپنی را در Geekbench مورد آزمایش قرار داده است و نتایجی که به دست آمده بسیار امیدوارانه بوده تا وی مجاب شود آن‌ها را با علاقه‌مندان این برند به اشتراک بگذارد. هرچند ما نمی‌دانیم آیا این دستگاه مورد آزمایش قرار داده شده یک نمونه بوده و یا نسخه کامل فروخته شده بوده است.

بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

امتیازات بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در Geekbench

امتیازات بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم کمتر از گلکسی اس 8 سامسونگ

هرچند این گوشی در بنچمارک به دست آمده قدرتمند ظاهر شده است، اما هنوز هم نتوانسته از دو پرچمدار تازه به بازار راه یافته سامسونگ، گوشی های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) امتیازات بیشتری را کسب کند. گوشی جدید سونی در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1943 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 5824 را به نام خود به ثبت رسانده است. در مقایسه با آن، گلکسی اس 8 موفق به ثبت نمرات 2008 و 6575 به ترتیب در حالت‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. در آن سمت مدل پلاس اس 8 نیز موفق به ثبت امتیازات 2006 و 6708 شده است.

در نخستین نگاه، وقتی امتیازات حالت تک هسته‌ای می‌نگریم تفاوت بین بنچمارک سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و دو پرچمدار سامسونگ محسوس نیست، اما در بخش چند هسته‌ای فاصله‌ی امتیاز به دست آمده بسیار زیاد است و به 1000 امتیاز می‌رسد. با تمام این تفاسیر ما هنوز هم نمی‌دانیم که آیا این گوشی ایکس زد پریمیوم یک مدل تستی بوده و یا نسخه کامل این گوشی است.

1396-02-14

دیدگاهتان را بنویسید