نخستین تلویزیون اولد پاناسونیک برای رقابت با ال جی معرفی شد

تلویزیون اولد پاناسونیک

نخستین تلویزیون اولد پاناسونیک برای رقابت با ال جی معرفی شد

پس از درخشش کمپانی ال جی در زمینه تولید تلویزیون های اولد (OLED) حالا نوبت به رقیب ژاپنی آن یعنی پاناسونیک رسید تا اولین تلویزیون OLED خود را در نمایشگاه CES 2017 به جهان معرفی کند.بله دیگر ال جی یکه‌تاز بازار تلویزیون های OLED نیست و اکنون اولین تلویزیون اولد پاناسونیک با نام EZ1002 به میدان آمده است.

نخستین تلویزیون OLED پاناسونیک به همان نمایشگری مجهز شده که ال جی در تلویزیون های اولد خود استفاده می‌کند، با این تفاوت که تلویزیون اولد پاناسونیک به پردازنده Studio Colour HCX2 این شرکت مجهز شده و علاوه بر آن، از تنظیمات کالیبراسیون ISFFنیز استفاده می‌کند. همچنین سازگاری این تلویزیون با سیستم CALMANN باعث شده تا رنگ ها با دقت و کیفیت بسیار خوبی به نمایش درآیند.

نکته عجیب و البته ناراحت کننده در مورد اولین تلویزیون اولد پاناسونیک ، عدم پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) برای سازگاری با بلوری پلیرهای جدید این شرکت است. البته با توجه به اینکه محتوی دالبی ویژن روز به روز فراگیر تر می‌شود، ممکن است پاناسونیک این ویژگی را با یک به روزرسانی نرم افزاری به تلویزیون اولد خود بیاورد که در این صورت تلوزیون اولد پاناسونیک یک قدم از رقبای خود فراتر خواهد رفت.

در آخر بد نیست بدانید که تلویزیون اولد پاناسونیک ضمن پشتیبانی از Hybrid Log-Gamma HDR از HDR10 هم پشتیبانی کرده و همچنین موفق به کسب گواهینامه‌ THX و Ultra HD Premium شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید