نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8

نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد که نشان می‌دهد بیشتر مشخصات فنی پیش‌بینی شده، صحیح هستند. ظاهرا به رونمایی از Galaxy Note 8 بسیار نزدیک شده‌ایم.

بازار شایعات مربوط به گلکسی نوت 8 بسیار داغ است، محصولی که انتظار می‌رود تا در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود و خاطره بد گلکسی نوت 7 را از یاد همه ببرد. به نظر می‌رسد سامسونگ از هم‌اکنون طراحی و ساخت این گوشی موبایل را به اتمام رسانده است، چرا که روز گذشته گلکسی نوت 8 در وب سایت HTML5Test رویت شد.

با توجه به اطلاعات ثبت شده در دیتابیس این سایت، گلکسی نوت 8 همراه با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد. گویا سامسونگ بعد از اتمام ساخت پرچمدار سال 2017 سری نوت، اکنون تست آن در بنچمارک‌های مختلف را آغاز کرده است.

رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8

 

یکی دیگر از دلایلی که سبب شد کار طراحی و ساخت این مدل را تمام شده فرض کنیم، انتشار نخستین رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 در سراسر اینترنت است. البته به نظر برخی از کاربران و تحلیلگران، این رندر نمی‌تواند رسمی باشد و احتمالا تنها به دست یکی از طرفداران پروپاقرص سامسونگ ایجاد شده است.

ممکن است رندر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 به دست طرفداران سامسونگ ایجاد شده باشد

گفته می‌شود نمایشگر گلکسی نوت 8 دارای اندازه 6.3 اینچ بوده و به رزولوشن کیو اچ‌دی مجهز خواهد شد. از قرار معلوم سامسونگ این بار نیز از صفحه نمایش Infinity Dislpay استفاده خواهد کرد، صفحه نمایشی که همزمان با رونمایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شاهد معرفی آن بودیم. مهمترین ویژگی که شایعات بی‌شماری به وجود آن تاکید دارند استفاده از یک دوربین دوگانه و متشکل از یک سنسور 12 و یک سنسور 13 مگاپکسلی در این دستگاه است. همچنین گفته می‌شود دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن به فوکوس خودکار مجهز خواهد شد.

همچنین بر اساس جدیدترین شایعات، گلکسی نوت 8 نخستین گوشی موبایل مجهز به اسنپدراگون 836 خواهد بود. البته همچون پرچمدار سامسونگ، این محصول نیز هنوز معرفی نشده است. گوشه‌ای دیگر از شایعات، درباره حسگر انگشت این دستگاه دست به حدس و گمان می‌زنند.

سامسونگ نتوانست تکنولوژی حسگر اثر انگشت نوری را در پرچمداران سری S پیاده کند و این قطعه را در پنل پشتی این دو محصول قرار دارد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند سامسونگ این بار این تکنولوژی را عملی کرده و حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 را زیر نمایشگر آن جاسازی خواهد کرد.

1396-03-26

دیدگاهتان را بنویسید