نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس منتشر شد

اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس

نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس منتشر شد

دو ماه پیش بود که شرکت سونی رسما نسخه نوقا از اندروید مفهومی خود را در اختیار دارندگان گوشی موبایل اکسپریا ایکس (Xperia X) قرار داد. پس از آن نیز چند به‌روزرسانی کوچک برای این گوشی هوشمند عرضه شد تا برخی از باگ‌های آن برطرف شود. حالا و در اولین روزهای سال 2017 میلادی نیز شاهد عرضه نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس هستیم.

نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس حدود 339 مگابایت حجم دارد

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برخلاف دیگر سازندگان، سونی نسخه 7.1.1 را به جای نسخه 7.0 از اندروید نوقا برای دارندگان گوشی های اکسپریا ایکس منتشر کرده است. به همین جهت می‌توان سونی را اولین تولیدکننده تلفن همراه بعد از گوگل دانست که اندروید 7.1.1 نوقا را به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار داده است.

با اینکه در این به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی مخصوص ماه دسامبر نیز گنجانده شده، اما عملکرد سونی در شرایطی که دیگر سازندگان در حال عرضه وصله امنیتی مخصوص ماه ژانویه هستند مورد انتقاد برخی از افراد قرار گرفته است. به هر صورت، در رابطه با تغییرات این نسخه می‌توانیم به اضافه شدن یک گزینه راه‌اندازی مجدد تازه به منوی پاور گوشی و پشتیبانی از حالت ریموت پلی PS4 اشاره داشته باشیم. همچنین زمان آماده‌سازی اپلیکیشن دوربین نیز کاهش پیدا کرده که می‌تواند در شکار لحظه‌ها و ثبت تصاویر مختلف، اهمیت بالایی داشته باشد. متاسفانه هنوز خبری از پشتیبانی از کنترلرهای دوال شاک پلی استیشن 4 نیست.

اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس

فراموش نکنید که آپدیت اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس جزو برنامه آزمایشی سونی و عرضه اندروید مفهومی است. به همین دلیل تا عرضه نسخه پایدار و نهایی از اندروید 7.1.1، احتمالا چند هفته‌ای زمان باقی مانده باشد.

1395-10-14

دیدگاهتان را بنویسید