نسخه دسکتاپی Google Allo سرانجام عرضه شد؛ فعلا کاربران اندرویدی در اولویت هستند

نسخه دسکتاپی Google Allo

نسخه دسکتاپی Google Allo سرانجام عرضه شد؛ فعلا کاربران اندرویدی در اولویت هستند

سرانجام نسخه دسکتاپی Google Allo عرضه شد. البته به خاطر داشته باشید که این نسخه تحت وب است و شما باید حتما صاحب یک دیوایس اندرویدی برای استفاده باشید.

اوایل روز گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد کاربران اپلیکیشن اندرویدی پیام رسان گوگل در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از نسخه دسکتاپی Google Allo بهره‌مند شوند. اینک دیگر نیاز نیست کاربران منتظر عرضه آن بمانند، چرا که “Amit Fulay” در توییتر خود رسما خبر راه اندازی این امکان را اعلام کرده است تا از این پس کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از نسخه دسکتاپی گوگل الو باشند، مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

نسخه دسکتاپی Google Allo

با این حال لازم به ذکر است که این نسخه تنها در اختیار صاحبان گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است. در واقع همانطور که وب‌سایت این سرویس ذکر کرده است، در حال حاضر پلتفرم اندروید قادر به پشتیبانی از این قابلیت است و صاحبان آیفون باید اندکی بیشتر صبر کنند. هرچند مدت زمانی ارائه این قابلیت برای پلتفرم آی او اس اعلام نشده است.

مشخص نیست که آیا این تصمیم به خاطر مشکلات فنی است و یا گوگل می‌خواهد در ابتدا این قابلیت را در اختیار کاربران پلتفرم موبایلی خود قرار دهد؛ اما هرچه که هست قطعا این قابلیت در اختیار میلیون‌ها کاربر آی او اسی در سراسر نیز قرار می‌گیرد. در هر صورت، کاربران اگر قصد استفاده از نسخه دسکتاپی Google Allo‌ را داشته باشند تنظیمات مربوطه کاملا ساده به نظر می‌رسد.

آموزش استفاده از نسخه دسکتاپی Google Allo

تمام کاری که شما باید در اپلیکیشن Allo بر روی دیوایس اندرویدی خود کنید، این است که ابتدا وارد منو شده و سپس گزینه‌ی “Allo for web” را انتخاب کنید. پس از آن کافیست تکه کد QR به نمایش درآمده بر روی این آدرس را اسکن کنید تا حساب‌های کاربری شما همگام سازی شود.

نسخه دسکتاپی Google Allo

این نسخه کاملا تحت وب است و هنوز به صورت یک نرم افزار واحد درنیامده است. همچنین فراموش نکنید که بسیاری از قابلیت‌های گوگل Allo‌ نظیر اضافه یا حذف مخاطبین، پشتیبانی گیری از اطلاعات و همچنین دریافت نوتیفیکیشن‌ها مختص نسخه‌ی موبایلی این پیام رسان باقی خواهد ماند.

1396-05-25

دیدگاهتان را بنویسید