نسخه مشکی ال جی جی 6 در کره جنوبی عرضه خواهد شد

نسخه مشکی ال جی جی 6

نسخه مشکی ال جی جی 6 در کره جنوبی عرضه خواهد شد

کمپانی قدرتمند و بزرگ ال جی در سال جاری پرچمدار جدید خود، ال جی جی 6 (LG G6)، را با طراحی مدرن و منحصر به فرد رونمایی کرد. پس از رونمایی LG G6 با صفحه نمایش بزرگتر (و تقریبا در همان ابعاد قدیمی) در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا، توجه بسیاری از کاربران به سمت این پرچمدار کره‌ای جدید جلب شد. با این که هنوز عرضه جهانی این محصول رسما آغاز نشده است، اما به نظر می‌رسد نسخه مشکی ال جی جی 6 به زودی در کره جنوبی عرضه می‌شود.

کره‌ای‌ها هنوز عرضه رسمی پرچمدار خود در بازارهای مهمی نظیر ایالات متحده آمریکا را آغاز نکرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد شرکت ال جی در رونمایی و عرضه نسخه‌های جدید از محصول خود در کشور کره جنوبی عجله دارد؛ شاید دلیل این عجله نیز از راه رسیدن پرچمداران کمپانی سامسونگ در همین کشور باشد. این شرکت امروز از عرضه نسخه مشکی ال جی جی 6 در کشور کره خبر داد. حاشیه‌های پنل جلویی گوشی LG G6 در نسخه‌های اولیه رنگ‌های متعددی داشت. اما در مدل مشکی، حاشیه‌های پنل جلوی دستگاه مشکی خواهد بود.

شایان ذکر است نسخه مشکی معمولی ال جی جی 6 نیز با حاشیه‌های کنار صفحه سیاه طراحی شده است، با این حال مدل جدید پرچمدار ال جی برای کاربرانی طراحی شده است که دوست دارند بخش پشتی گوشی طرح رنگ متنوع و جذاب‌تری داشته باشد.

نسخه مشکی ال جی جی 6 با طرح رنگ متفاوت در جلو و عقب بدنه طراحی شده است

همانطور که می‌دانید گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و نسخه پلاس آن (+Samsung Galaxy S8) نیز به زودی به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند. شایعاتی پیرامون عرضه این پرچمداران کره‌ای با چنین نسخه مشکی رنگی در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

گفته می‌شود نسخه مشکی ال جی جی 6 به صورت انحصاری در کشور کره و تحت قرارداد با اپراتور KT Corp به فروش خواهد رسید. با این حال عرضه چنین مدلی از پرچمدار ال جی در سایر کشورها آنچنان دور از انتظار نیست.

گذشته از این موضوع، کمپانی ال جی اعلام کرده است که حدود هزار ساعت هوشمند اسپورت خود را به خریداران جدید ال جی جی 6 هدیه خواهد داد (البته باز هم فقط در کره جنوبی). به نظر می‌رسد مسئولان این شرکت قصد دارند همزمان با معرفی پرچمداران کمپانی سامسونگ، توجه خریداران را به محصولات خود جلب کنند.

نسخه مشکی ال جی جی 6 با قیمتی مشابه با مدل‌های معمولی آن در بازار کره جنوبی به فروش می‌رسد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

1396-01-10

دیدگاهتان را بنویسید