نسخه نهایی آپدیت اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی عرضه شد

اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی

نسخه نهایی آپدیت اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی عرضه شد

بعد از عرضه نسخه آزمایشی اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی (Google Pixel C)، حالا نسخه نهایی این سیستم عامل به صورت رسمی در اختیار دارندگان تبلت گوگل قرار گرفته است. به گفته کاربران، جدیدترین ویرایش از سیستم عامل اندروید، رابط کاربری این تبلت را به گوشی های هوشمند پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) نزدیک می‌کند.

تغییر شکل ظاهری دستگاه، مهم‌ترین ویژگی آپدیت اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی

از تغییرات قابل توجه در به‌روزرسانی اندروید 7.1.2 برای گوگل پیکسل سی می‌توان به اضافه شدن منوی چند وظیفه‌ای جدید با امکان انتخاب یکی از هشت اپلیکیشنی که پیشتر استفاده کرده‌اید، رنگ جدید مایل به خاکستری برای دکمه‌های ناوبری و آیکون‌هایی با گوشه‌های خمیده اشاره کرد. همچنین در این نسخه از اندروید دیگر خبری از وجود منوی جداگانه برای نمایش اپلیکیشن های نصب‌شده نیست و کاربران می‌توانند این کار را با کشیدن انگشت خود به سمت راست یا چپ انجام دهند.

اگرچه هنوز زمان عرضه اندروید 7.1.2 برای دیگر دستگاه‌ها اعلام نشده است، اما احتمالا این به‌روزرسانی، تغییراتی جزئی در گوشی های نکسوس 6 (Motorola Nexus 6) مثل فعال شدن دستورهای حرکتی در اسکنر اثر انگشت و گوگل پیکسل همچون اضافه شدن لوگوهای اندروید در صفحه بوت را ایجاد خواهد کرد.

1396-01-15

دیدگاهتان را بنویسید