نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7 ؛ نکاتی که قبل از فلش دستی باید بدانید

نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7

نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7؛ نکاتی که قبل از فلش دستی باید بدانید

در حال حاضر فقط نسخه قدیمی و آزمایشی اندروید نوقا برای دارندگان گلکسی اس 7 در دسترس است که البته دریافت آن نیز چندان بی دردسر نخواهد بود. در همین راستا اگر عضو برنامه آزمایشی سامسونگ نباشید، امکان نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7 وجود نخواهد داشت. برای توضیحات بیشتر، همراه با گجت نیوز باشید.

هم‌زمان با عرضه نسخه آزمایشی اندروید نوقا برای موبایل‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، بسیاری از مالکان این موبایل‌ها اقدام به نصب این نسخه از اندروید کردند. با ارتقا ذکر شده، سامسونگ هم برنامه‌ی Samsung Experience خود را به نسخه 8 تغییر داد؛ اما نصب این نسخه از اندروید به‌صورت دستی، محدودیت بزرگی را برای دارندگان این موبایل‌ها ایجاد می‌کند.

به دلیل این‌که سامسونگ معمولا به‌روزرسانی‌های خود را به‌راحتی در دسترس کاربرانش قرار نمی‌دهد، به خاطر همین تنها اولین نسخه‌ی عرضه‌شده نوقا را می‌توان دانلود کرد و هیچ‌کدام از نسخه‌های بعدی آزمایشی اندروید که توسط سامسونگ عرضه شده‌اند، هم‌اکنون قابل دریافت نیستند. پس اگر می‌خواهید اندروید نوقا را به‌صورت دستی نصب کنید، بدانید که نسخه‌ قدیمی این سیستم‌عامل است.

نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7 ؛ پیچیده و دشوار

این همان مشکلی است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. در صورتی‌ که بخواهید جدیدترین نسخه‌های اندروید را تجربه کنید، باید شما هم یکی از اعضای برنامه آزمایشی سامسونگ باشید. اگر عضو این برنامه نیستید و نسخه اولیه آزمایشی اندروید 7 را دارید، باید صبر کنید نسخه نهایی عرضه شود و سپس نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7 را به صورت دستی انجام دهید؛ یا این‌که موبایل خود را فلش کرده تا بتوانید نسخه‌ اندروید گلکسی اس 7 خود را به نسخه پایین‌تر بازگردانید.

با همه این صحبت‌ها، نسخه‌ی اولیه نوقا کم‌ و بیش کارکردی مناسب دارد و اگر می‌خواهید هرچه زودتر این ورژن را تجربه کنید، می‌توانید اقدام به نصب اندروید نوقا در گلکسی اس 7 به صورت دستی کنید. اما اگر می‌خواهید ریسک نکنید، باید طبق قوانین سامسونگ عمل کنید.

1395-10-05

دیدگاهتان را بنویسید