نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7 بار دیگر در تصویری رسمی رخ نشان داد

نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7

نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7 بار دیگر در تصویری رسمی رخ نشان داد

ساعاتی پیش معاون ارشد میزو، جفری یانگ (Jeffrey Yang) با انتشار تصویری جدید از نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7 (Meizu Pro 7)، توجه همگان را به خود جلب کرد.

در این عکس، پرچمدار جدید میزو را کنار یک قلم موی فلزی کوچک می‌بینیم که البته قسمت مربوط به دوربین دوگانه آن حذف شده است. به علاوه، حالا ما مطمئن هستیم که این تلفن هوشمند با رنگ خاکستری هم روانه بازار می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد بخش‌های کناری نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7 نیز همانند بدنه، به صورت خمیده طراحی شده‌اند. خطوط U شکل آنتن در بخش پایینی نیز با داشتن رنگی یکسان با قاب پشتی، بدنه‌ای یک‌دست را پیش روی ما قرار داده‌اند. هرچند، احتمالا این طراحی تنها مختص رنگ خاکستری باشد.

علاوه بر رنگ خاکستری، انتظار می‌رود گوشی جدید میزو در رنگ‌های طلایی، مشکی و قرمز نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. در رابطه با مشخصات فنی، تا به این لحظه تجهیز آن به تراشه هلیو ایکس 30 تایید شده است. در این صورت، میزو پرو 7 اولین گوشی هوشمندی خواهند بود که به این تراشه قدرتمند با پردازنده 10 هسته‌ای تجهیز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پرچمدار جدید چینی‌ها نیز می‌توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1080×1920 و دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 و IMX286 سونی اشاره کرد.

اگرچه تا به این لحظه صفحه نمایش دوم رنگی میزو پرو 7 مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است، اما دوربین دوگانه آن یکی دیگر از نقاط قوت آن خواهد بود که می‌تواند پرچمداران موجود در بازار را به چالش بکشاند.

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس تا دو روز دیگر طی مراسمی رسمی معرفی خواهند شد.

نمایشگر دوم گوشی میزو پرو 7

1396-05-02

دیدگاهتان را بنویسید