نگاهی به مرکز همایش استیو جابز ، محل رونمایی از آیفون 8 اپل (ویدیو)

مرکز همایش استیو جابز

نگاهی به مرکز همایش استیو جابز ، محل رونمایی از آیفون 8 اپل (ویدیو)

پرچمدار اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در مرکز همایش استیو جابز (Steve Jobs Theater) معرفی می‌شود. اما تا چه اندازه با محل معرفی  آیفون 8 اپل آشنا هستید؟

معرفی نسل اول گوشی آیفون در سال 2007، یکی از استادانه‌ترین و البته به یاد ماندنی‌ترین مراسم‌های استیو جابز محسوب می‌شود. آن روز، همه چیز حتی شوخ طبعی با این مدیر توانمند همراه بود. اما حالا 10 سال از آن زمان می‌گذرد و انتخاب مرکز همایش استیو جابز به منظور معرفی آیفون جدید در دهمین سالگرد آن، به نوعی یاد او را زنده می‌کند.

این مرکز که در واقع بخشی از اپل پارک محسوب می‌شود، شامل یک سیلندر شیشه‌ای بزرگ با ارتفاع 6 متری (20 فوتی) شده و سالن اجتماعات زیرزمینی آن نیز گنجایش هزار روزنامه‌نگار هیجان‌زده را دارد. به علاوه، در ساخت این سالن بزرگ با مساحت 11 هزار 148 متر مربع (120 هزار فوت مربع)، از بزرگ‌ترین سقف فیبر کربنی مستقل جهان نیز استفاده شده است.

اخیرا دانکن سینفیلد (Duncan Sinfield) با استفاده از پهپاد، ویدیویی جدید را از روند ساخت اپل پارک و مراحل پایانی آن تهیه کرده که در آن، نمایی هوایی از مرکز همایش استیو جابز نیز پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

1396-06-15

دیدگاهتان را بنویسید