هدست بی سیم جدید سونی 28 دی ماه از راه می‌رسد

هدست بی سیم جدید سونی

هدست بی سیم جدید سونی 28 دی ماه از راه می‌رسد؛ گیمرها در انتظار لذت صدای سه بعدی

سونی اخیرا از هدست بی سیم پلاتینیوم خود با هدف کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن وی آر و کاربران موبایلی رونمایی شده است. این مدل مجهز به میکروفن‌هایی مخفی با قابلیت حذف نویز بوده و درست همانند مدل گلد، از نسخه 7.1 سیستم صدای فراگیر مجازی پشتیبانی می‌کند. هدست بی سیم جدید سونی همچنین مجهز به تکنولوژی صدای سه بعدی استفاده شده بر روی پلی استیشن وی آر است تا شما بتوانید با استفاده از آن در کنار کنسول پلی استیشن 4 خود، کیفیت صدایی شبیه به هدست PS VR را تجربه کنید.

اگر چه در حال حاضر هیچ یک از بازی های پلی استیشن 4 از تکنولوژی صدای سه بعدی پشتیبانی نمی‌کنند، تیم توسعه ناتی داگ قصد دارد با ارائه یک پچ، پشتیبانی از این تکنولوژی را به بازی Uncharted 4: A Thief’s End بیاورد.

گفتنیست که چندین بازی دیگر نیز قرار است به زودی از این تکنولوژی صوتی پشتیبانی کنند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به MLB The Show 17، Uncharted: The Lost Legacy و Days Gone اشاره کرد؛ هرچند که به زودی عناوین دیگری نیز اعلام خواهد شد. وبلاگ پلی استیشن اینگونه می‌نویسد:

شبیه سازی اثر صوتی، پس از رسیدن به گوش شما از جهات و فواصل مختلف، می‌تواند صدا را همانند دنیای واقعی به گوش شما برساند.

هدست بی سیم جدید سونی
لذت استفاده از هدست بی سیم جدید سونی با کنسول پلی استیشن 4 دو چندان می‌شود

گفتنیست که بخش بی سیم این هدست، تنها با کنسول پلی استیشن 4 کار خواهد کرد و برای استفاده توسط هدست واقعیت مجازی و گوشی موبایل، شما نیازمند استفاده از یک کابل با ورودی 3.5 میلی‌متری خواهید بود. سونی می‌گوید که تا پیش از این صدای 3 بعدی تنها از طریق هدفون های سیمی با هدست واقعیت مجازی این شرکت قابل استفاده بود و هیچجوره نمی‌توانستید در حالت وای فای از آن بر روی پلی استیشن 4 خود استفاده کنید. بنابراین، درحالی که بازی های پلی استیشن 4 به صورت بی سیم نیز از هدست های سونی پشتیبانی می‌کردند، برای استفاده از تکنولوژی صدای صوتی، نیازمند وصل کردن سیم بودید که کاری احمقانه به نظر می‌رسد.

برای عناوینی که از صدای سه بعدی پشتیبانی نمی‌کنند، سونی اینگونه جواب یکی از کاربران را پاسخ داده است:

باید یک نسخه بهبود یافته 7.1 صدای فراگیر مجازی را داشته باشید. بنابراین حتی در بازی هایی بدون پشتیبانی از صدای سه بعدی نیز، هدست بی سیم جدید سونی (Platinum Wireless Headset)، می‌تواند حتی بهتر از صدای فراگیر مجازی عمل کند.

1395-09-26

دیدگاهتان را بنویسید