هدفون بیسیم مایکروسافت با نام Surface Headphones معرفی شد

هدفون بیسیم مایکروسافت Surface Headphones

هدفون بیسیم مایکروسافت با نام Surface Headphones معرفی شد

هدفون بیسیم مایکروسافت به نام Microsoft Surface Headphones معرفی شد. سرفیس هدفونز مایکروسافت ارائه کننده کیفیت صوتی جذاب و نویز کنسلینگ قابل تنظیم است.

رویداد سرفیس مایکروسافت بدون شگفتی پایان نیافت: پس از معرفی آخرین نسل سرفیس پرو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس استودیو، این کمپانی از یک هدفون روگوشی جدید با قیمت 350 دلار پرده برداری کرد. گفته می‌شود هدفون بیسیم مایکروسافت در حال حاضر تنها منحصر ایالات متحده است!

هدفون بیسیم مایکروسافت از کیفیت صوتی جذاب و نویز کنسلینگ قابل تنظیم برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد چگونگی شنیدن صدای محیط بیرون را در هنگام گوشی دادن به موسیقی انتخاب کنند. به منظور تنظیم سطح نویز کنسلینگ، شما باید قسمت گرد سمت گوش چپ را بچرخوانید. یک صفحه گرد نیز در سمت راست قرار دارد که برای تنظیم صدای خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدفون بیسیم مایکروسافت Surface Headphones

هدفون بیسیم مایکروسافت همچنین از قابلیت صدا زدن کورتانا بدون نیاز به لمس دکمه جهت فرامین صوتی بدون دست پشتیبانی می‌کند و زمانی که آن را از روی گوش‌های خود بردارید، پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف می‌شود. این هدفون توسط یک درگاه USB‌ نوع C‌ شارژ می‌شود و شما می‌توانید آن را از طریق یک کابل 3.5 میلی‌متری نیز به گوشی یا هر چیز دیگری که از آن پشتیبانی می‌کند، متصل کنید.

هدفون بیسیم مایکروسافت Surface Headphones

در بیانیه مطبوعاتی هدفون بیسیم Surface Headphones مایکروسافت اینگونه آمده است:

آن‌ها به آرامی بر روی گوش‌های شما قرار می‌گیرند تا کیفیت صدای بی‌نظیر و 13 سطح کنترل نویز محیطی را در اختیار شما قرار دهند. دو میکروفون شکل دهنده پرتو در هر روگوشی، 8 میگروفون جمعا، همگی کمک می‌کنند تا در تجربه مکالمات صوتی خود، به کیفیت صوتی که مد نظرتان است برسید.

عمر باتری هدفون بیسیم مایکروسافت

درست همانند هدفون Sony 1000X M3، هدفون بیسیم مایکروسافت نیز شامل کنترل‌های لمسی برای توقف، پخش یا رد کردن موسیقی در روگوشی‌ها است. عمر باتری این هدفون بیش از 15 ساعت از طریق بلوتوث یا 50 ساعت با اتصال از طریق جک هدفون است و شما می‌توانید همراه با اپلیکیشنی که مایکروسافت به همراه Surface Headphones ارائه می‌کند، صدای قابل استخراج از از آن را سفارشی سازی کنید. توسعه سرفیس هدفونز 3 سال به طول انجامیده و می‌تواند رقیبی برای هدفون های نویز کنسلینگ شرکت‌های Bose و Sony باشد.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید