هدفون سامسونگ یو فلکس (Samsung U Flex) معرفی شد

سامسونگ یو فلکس

هدفون سامسونگ یو فلکس (Samsung U Flex) معرفی شد

سامسونگ از یک هدفون پشت گردنی جدید رونمایی کرد. هدفون سامسونگ یو فلکس (Samsung U Flex) همراه ارائه کیفیت صوتی بالا، منعطف بوده و در برابر آب مقاوم است.

گاهی اوقات نگهداری از هدفون ها برای شما دردسر ساز و سخت میشود، به خصوص اگر آن‌ها بزرگ باشند و نتوانید در جیبتان قرار دهید. با این حال اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید بین یک هدفون تنومند و ایرپادها یکی را برگزینید، سامسونگ هدفونی جذاب به نام سامسونگ یو فلکس را معرفی کرده است که می‌تواند مورد توجه شما قرار گیرد.

 

همانطور که در ویدیوی بالا می‌توانید مشاهده کنید،‌ سامسونگ یو فلکس ترکیبی از یک جفت هدفون است که به شکل منعطفی طراحی شده است. به نقل از غول کره‌ای:

هدفون سامسونگ یو فلکس که با قابلیت انعطاف پذیری بالا برای تمام لحظات زندگی طراحی شده،‌ ارائه کننده تجربه صوتی عالی همراه با وزنی سبک و قابلیت خم شوندگی، دور گردن شما قرار خواهد گرفت. با بهبود اتصال بلوتوثی، ویژگی‌های هوشمندانه مناسب و پوششی خاص برای مقاومت در برابر آب باعث می‌شود تا هر کاربری از هر لحظه‌ی موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرد.

سامسونگ یو فلکس

سامسونگ یو فلکس شما را با ویبره از نوتیفیکیشن‌ها مطلع خواهد کرد

این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون هرگونه نگرانی از آسیب دیدن به هدفون خود از آن استفاده کنند و حتی در حالی که مشغول ورزش و سایر فعالیت‌ها هستند، از هدفون سامسونگ یو فلکس استفاده کنند. نکته جالب توجه این است که هدفونهای جدید سامسونگ جدای اینکه ارائه کننده یک تجربه صوتی بسیار عالی هستند، می‌توانند  همراه با ویبره کاربران را از نوتیفیکیشن‌ها آگاه کنند؛‌در نتیجه کاربران در هنگام دریافت یک پیام، ایمیل یا تماس همراه ویبره از آن رویداد مطلع خواهند شد.

متاسفانه تا بدین لحظه سامسونگ قیمت هدفون پشت گردنی خودش را اعلام نکرده است، اما ما به زودی اطلاعات تازه‌ای را از این محصول منتشر خواهیم کرد.

1396-05-16

دیدگاهتان را بنویسید