هر طرف ملافه هوشمند SmartDuvet به دلخواه شما سرد یا گرم می‌شود

ملافه هوشمند SmartDuvet

هر طرف ملافه هوشمند SmartDuvet به دلخواه شما سرد یا گرم می‌شود

ملافه هوشمند SmartDuvet به شما امکان می‌دهد هر سمت از آن را که خواستید به دلخواهتان سرد یا گرم کنید و در مصرف انرژی کل منزل خود نیز صرفه جویی کنید. قیمت این محصول 199 دلار است.

شما گرمایی هستید و همسرتان سرمایی است؛ این یک داستان قدیمی‌ست که برای بسیاری از زوج‌ها اتفاق می‌افتد. یکی از آنها در شب از گرمای زیاد رنج می‌برد و دیگری دوست دارد رخت خوابش سرد باشد، اما در نهایت آن کسی که زودتر به خواب می‌رود شکست می‌خورد.

“SmartDuvet” نام کمپانی است که از نخستین ملافه هوشمند قابل تنظیم در کیک استارتر رونمایی کرده است و حالا دومین نسل از آن را نیز به نمایش درآورده که می‌تواند هر سمت آن، بسته به سلیقه‌ی فرد تغییر دما را تجربه کند. این ملافه هوشمند درست همانند نسل گذشته خود، به صورت اتوماتیک مرتب می‌شود. همچنین آن به یک باکس کنترل متصل خواهد بود که شما می‌توانید آن را در زیر رخت خوابتان پنهان کنید و به لطف آن دمای لحاف را کنترل کنید. در واقع این باکس کنترل به عنوان یک پمپ هوای مکانیزه عمل می‌کند. SmartDuvet با باد کردن، ملافه شما را چیزی شبیه به قایق‌های بادی می‌کند و در چند لایه مختلف باعث حفظ دما می‌شود. پس از آن، فرم نهایی رختخواب شکل خواهد گرفت. با استفاده از یک اپلیکیشن شما می‌توانید این ملافه هوشمند را به جعبه کنترل متصل کرده و دمای هر سمتش را تنظیم کنید. این ملافه حاوی دو لایه است که تخت خواب شما را می‌سازد و لوله‌هایی درون آن قرار می‌گیرد که دمای هوا را کنترل می‌کند.

سازندگان این لحاف هوشمند ادعا می‌کنند که SmartDuvet نه تنها برای راحتی کاربران است، بلکه می‌تواند به لطف اکسیژن و رطوبت خود از عرق جلوگیری کرده و اشکالات مختلف خواب را نیز برطرف سازند. آن همچنین یک محصول دوست‌دار محیط زیست است؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا به جای کاهش یا افزایش دمای کل منزل، تنها دمای رخت خواب خود را تنظیم کنید و از مصرف بی‌رویه انرژی جلوگیری کنید.

ملافه هوشمند SmartDuvet

قیمت ملافه هوشمند SmartDuvet

در حال حاضر هیچ تضمینی برای عرضه این محصول به بازار وجود ندارد و اگر علاقه‌مند به خریداری ملافه هوشمند SmartDuvet هستید باید از طریق وب سایت Indiegogo اقدام به پیش خرید آن کنید. اما تبلیغات کمپانی سازنده نشان می‌دهد که در سپتامبر سال جاری، قرار است این گجت دوست داشتنی به فروش برسد. در حال حاضر شما می‌توانید با پرداخت 199 دلار این ملافه هوشمند را خریداری کنید اما در صورت عرضه آن در بازار قیمت نهایی محصول به 350 دلار خواهد رسید.

1396-04-01

دیدگاهتان را بنویسید