هر چند وقت یک بار باید مطالب خود را در وب سایت منتشر کنیم؟

seo content

مقدمه

یکی از رایج ترین سوالاتی که در رابطه با استراتژی بازاریابی با استفاده از وب سایت پرسیده می شود ، این است که «هر چند وقت یک بار باید محتوای جدیدی را منتشر کنم؟» آیا لازم است روزانه مطالب جدیدی منتشر کنم یا می توانم 2-3 پست در هفته داشته باشم یا حتی کمتر؟
پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد چون این کار بستگی به نوع وبلاگ یا وب سایت دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو همگی به دنبال کیفیت خوب و محتوای مرتبط برای نمایش در نتایج جستجوی خود هستند.
اگر شما وبسایتی با مضمون اخبار، ورزش و … دارید، احتمالا مجبور خواهید بود چندین بار در روز مطالب خود را بروزرسانی کنید.
از سوی دیگر اگر شما وبلاگ یا وب سایت دیگری در زمینه هایی مثل (تغذیه، آموزش، مسافرت و غیره) دارید، در حالیکه وضعیت چیزها روزانه تغییر نمی کنند، نیازی به منتشر کردن و بروزرسانی مطالب به صورت روزانه نیست. در واقع می توانید در این زمان پست های خود را بهینه سازی کنید و آن ها را تبلیغ کنید.

از دید گوگل بهتر است هر چند وقت یکبار مطالب سایت را به روزرسانی کنیم ؟

در ادامه به بررسی چند نکته مهم در خصوص زمان به روزرسانی و کیفیت محتوای سایت شما و بهینگی آنها برای موتورهای جستجو می پردازیم.

گوگل در مورد انتشار محتوای جدید چه می گوید؟

به طور خلاصه، آنچه گوگل می گوید این است که شما باید مطالب خود را تازه و به روز نگه دارید، اما این بدان معنا نیست که شما باید حتما روزانه یا هفتگی پست گذاری کنید. مهم تر از آن، کیفیت مطالب است.

محتوای تولید شده توسط کاربر را فراموش نکنید

یک راه عالی برای به دست آوردن محتوای جدید برای وب سایت ، استفاده از نظرات، پست های انجمن، بررسی ها، پاسخ به سوالات، رقابت ها و نظرسنجی های کاربران است. این موضوعی بزرگ است و اگر بازدیدکننده ی کافی برای وب سایت خود ندارید، این کار آسان نیست.

چه کاری باید انجام دهید؟
یک رویکرد ثابت ایجاد کنید – داشتن یک استراتژی روشن برای اینکه چه موقع باید پست منتشر کنید، به شما کمک خواهد کرد تا هدف خود را به خوبی به انجام برسانید. 
پست های خود را از پیش آماده کنید – سعی کنید قبل از انتشار پست های خود، 2 الی 3 پست در اختیار داشته باشید تا یک وقت به مشکل بر نخورید و دچار سردرگمی نشوید.
قانون 80/20 را از یاد نبرید – فراموش نکنید که 80 درصد محتوای شما در اینترنت هرگز توجهی را که شایسته آن است ، دریافت نخواهد کرد. این به این دلیل است که در اینترنت رقابت عظیمی وجود دارد بنابراین خوب فکر کنید که چگونه می خواهید زمان خود را صرف کنید. اگر انتشار روزانه مطالب هیچ نتیجه مورد قبولی ندارد (به عنوان مثال ترافیک بیشتر، مشتری بیشتر، بیشتر قرار گرفتن در معرض) ، آن را کاهش دهید بر روی مسائل مهمتری مثل چگونگی بهبود مطالب توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید