هشدار گواردیولا به بازیکنانش در مورد هادرسفیلد

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است بازی کردن در خانه هادرسفیلد بسیار دشوار است.
 
 هاردسفیلد در فصل جاری موفق شد در خانه خود به منچستریونایتد اولین شکست فصل را تحمیل کند و حالا سیتی از تکرار این اتفاق برای خودش می هراسد.
 
هشدار گواردیولا به بازیکنانش در مورد هادرسفیلد
 
گواردیولا گفت: “خبر خاصی نیست و همه چیز خوب است. دیروز تمرین تیم تعطیل بود و امروز من می خواهم ببینم شرایط چطور است. کمپانی نیز مشکلی ندارد و آماده بازی کردن است.
 
ما فصل گذشته برابر هادرسفیلد بازی کردیم؛ اما در جام حذفی نتوانستیم آنها را مغلوب کنیم، پس ما متوجه شده ایم که بازی کردن در خانه هادرسفیلد چقدر پیچیده است. آنچه که واگنر انجام داده است خودش گویای همه چیز است. آنها از دسته پایین تر راهی لیگ برتر شده اند و برابر یونایتد نیز پیروز شدند.
 
هادرسفیلد در خانه نتایج خوبی داشته و هنگامی که آنها تصمیم می گیرند فشار زیادی روی دروازه حریف بیاورند، بسیار سازمان یافته عمل می کنند. مانند هر بازی دیگر در لیگ برتر، ما سعی خواهیم کرد پیروز شویم.”
 
هشدار گواردیولا به بازیکنانش در مورد هادرسفیلد

گواردیولا در مورد شرایط استرلینگ گفت: “آگوئرو و گابریل در تمام بازی ها کامل حضور نداشته اند. خوب است که بازیکنان بدانند که استرلینگ می تواند در دیدارهایی مانند فاینورد نیز گلزنی کند.
 
ما بازیکنان زیادی داریم که می توانند گلزنی کنند و این خبر خوبی است. شما نمیتوانید جام را فقط با یک یا دو گلزن فتح کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید