هواوی با انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10 زمان معرفی این گوشی را رسما اعلام کرد

انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10

هواوی با انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10 زمان معرفی این گوشی را رسما اعلام کرد

هواوی استرالیا تصویری از تیزر تبلیغاتی میت 10 (Huawei Mate 10) را منتشر کرده که در آن زمان رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت ذکر شده است. هواوی همچنین سامسونگ را نیز در این تیزر به نوعی به چالش کشیده است.

هرچند تا رونمایی از چهارمین پرچمدار سال کمپانی هواوی، چند ماهی باقی مانده است اما این کمپانی چینی از همین حالا مانورهای تبلیغاتی خودش را آغاز کرده است. مهم‌ترین هدف آن‌ها از انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10 نیز رونمایی از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ در روز گذشته بوده است که ماه سپتامبر رسما وارد بازار خواهد شد.

انتشار تیزر تبلیغاتی میت 10

تا به امروز مشخص نبود که گوشی جدید سری میت هواوی برای رقابت با گلکسی نوت 8 چه زمانی وارد بازار خواهد شد، اما حالا دیگر می‌دانیم که این محصول زودتر از ماه اکتبر به فروش نخواهد رسید. چرا که در تیزر تبلیغاتی میت 10 منتشر شده در امروز، هواوی رسما اعلام کرده است که این فبلت بالارده 16 اکتبر (24 مهرماه) برای نخستین بار در مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت.

هواوی استرالیا اخیرا توییتی از یک عکس را منتشر کرده است که در آن تمامی پرچمداران هواوی حاوی دوربین دوگانه پشتی هستند. سه گوشی پرچمدار قابل رویت هواوی پی 9، هواوی میت 9 و هواوی پی 10 هستند. اما در کنار هر سه این‌ها گوشی معرفی نشده‌ی هواوی میت 10 نیز به چشم می‌خورد.

تیزر تبلیغاتی میت 10 ، سامسونگ را به چالش دعوت می‌کند

مهم‌ترین نکته‌‌ای که تصویر چهارمین پرچمدار هواوی حاوی آن است، یک هشتگ جالب است. درست در بالای این گوشی هشتگ beyondthegalaxy# به چشم می‌خورد که ظاهرا منظور آن، برتری هواوی میت 10 نسبت به گوشی های پرچمدار سامسونگ است.

هرچه که هست این نخستین تصویر رسمی گوشی میت 10 است که تا به امروز منتشر شده است. خوشبختانه طی هفته‌های آینده نیز احتمالا اخبار تازه‌ای از این گوشی به بیرون درز پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود پرچمدار جدید هواوی از یک نمایشگر لبه به لبه برخوردار باشد، اگرچه آخرین شایعات حاکی از آن است که تنها مدل پرو این گوشی از نمایشگر خمیده برخوردار است و مدل اصلی آن به یک نمایشگر صفحه تخت معمولی تجهیز خواهد شد.

1396-06-02

دیدگاهتان را بنویسید