ورنی پرچم‌دار آپولو را به تراشه‌های هلیو X25 مجهز کرد

هلیو X25

ورنی پرچم‌دار آپولو را به تراشه‌های هلیو X25 مجهز کرد

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید حتما در مورد کمپانی ورنی و پرچم‌دار این کمپانی چینی یعنی ورنی آپولو (Vernee Apollo) اطلاعاتی کسب کرده‌اید؛ گوشی قدرتمندی که قرار است از 6 گیگابایت رم بهره ببرد. حال مشخص شده که تراشه‌ی به کار رفته در ورنی Apollo قرار است هلیو X25 باشد.

همان‌طور که می‌دانید گفته شده بود که ورنی آپولو قرار است از یک تراشه‌ی هلیو X20 ساخت مدیاتک قدرت بگیرد؛ اما به‌تازگی مشخص شده که کمپانی سازنده‌ی این گوشی ترجیح داده است که به‌جای این تراشه از چیپست هلیو X25 استفاده کند.

هلیو X25 در حقیقت نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی تراشه‌ی هلیو X20 است که هسته‌های پردازنده‌ی آن اورکلاک شده و با فرکانس بالاتری کار می‌کنند؛ البته در تعداد هسته‌ها تفاوتی وجود ندارد و هر دو چیپست دارای پردازنده‌ی 10 هسته‌ای هستند. در حدود یک ماهی می‌شد که خبرهایی از جایگزینی تراشه‌ی به کار رفته در پرچم‌دار کمپانی ورنی به گوشی می‌رسید و بالاخره مشخص شد که این شایعات صحت دارند.

از دیگر مشخصاتی که بجز تراشه‌ی هلیو X25 می‌‌توان اشاره کرد به کار رفتن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. همچنین یک صفحه‌ی 5.5 اینچ نیز در ورنی آپولو به کار خواهد رفت که از رزولوشن 2K بهره خواهد برد.

در عقب پرچم‌دار کمپانی چینی ورنی یک دوربین 21 مگاپیکسلی استفاده شده است که در حقیقت یک سنسور سونی IMX230 برخوردار بوده و از کیفیت بالایی نیز بهره خواهد برد. جالب است بدانید که ورنی آپولو مجهز به صفحه‌ی حساس به فشار بوده و همچنین درگاه USB نوع C خواهد داشت.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد قرار است کمپانی چینی از محصول خود در جولای رونمایی کند. هرچند ورنی آپولو لایت (Vernee Apollo Lite) زودتر از پرچم‌دار کمپانی و در ژوئن رونمایی خواهد شد. نظر خود را در مورد این خبر و جایگزینی هلیو ایکس 25 به‌جای هلیو ایکس 20 در گوشی ورنی آپولو را با ما در میان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید