ورود به اکانت گوگل برای کاربران اندروید و iOS ساده‌تر می‌شود

ورود به اکانت گوگل

ورود به اکانت گوگل برای کاربران اندروید و iOS ساده‌تر می‌شود

ورود به اکانت گوگل، از اولین اقدامات هر فرد پس از خرید گوشی هوشمند است؛ اما امروز این شرکت اعلام کرد که به‌زودی شاهد ساده‌تر شدن فرایند دومرحله‌ای تائید برای ورود به اکانت گوگل خواهیم بود. پیش‌ازاین، در مرحله‌ی دوم ویژگی‌های امنیتی، نیاز به تائید کد بود اما حالا روشی دیگر جایگزین آن خواهد شد.

اگر بخواهید وارد حساب گوگل خود شوید، نیاز است از چندین فیلتر امنیتی آن عبور کنید. طی یکی از این مراحل، شماره کدی به موبایلتان ارسال خواهد شد که لازم است آن را تائید کنید؛ اما حالا روش دیگر مورد برای سپری نمودن مرحله‌ی دوم ایجادشده که تنها لازم است به سوال مطرح‌شده پاسخ درست دهید.

ورود به اکانت گوگل از همیشه سریع‌تر می‌شود

به‌عبارتی‌دیگر، از شما پرسیده خواهد شد که آیا می‌خواهید از شهری که در آن لاگین کرده‌اید وارد حساب خود شوید یا خیر و علاوه بر آن، نام گجتی که این عمل توسط آن صورت می‌گیرد را وارد کنید. در ادامه نیز این دو مورد وجود دارند: یکی تکذیب می‌کند که شما قصد وارد شدن به اکانت خود را دارید و دیگری اجازه ورود را می‌دهد. بدیهی است که شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ورود به اکانت گوگلبرای رفتن به‌حساب خود، لازم است از این مسیر اقدام نمایید: My Account>Sign-in & Security > Signing in to Google > 2-Step. گوگل از این قابلیت کاربردی جدید، تحت عنوان Google prompt یادکرده که لازمه‌ی استفاده از آن، متصل بودن به اینترنت است. البته باید خاطرنشان کرد که کاربران اجازه‌ی فعال‌سازی هم‌زمان Security Keys و این قابلیت جدید را ندارند و تنها می‌تواند یکی از آن‌ها را مورداستفاده قرار دهند.

این آپدیت هنوز ارائه نشده و طی سه روز آینده از طریق Google Play Services update، در اختیار دستگاه‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت. کاربران iOS هم لازم است برنامه‌ی Google Search را نصب کنند تا بتوانند از ویژگی Google prompt بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید