وزیر ارتباطات: همراه اول، لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال

همراه اول

وزیر ارتباطات: همراه اول، لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از راهبردهای اپراتور اول ارتباطی کشور، اعلام کرد همراه اول لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال است.

مراسم رونمایی از راهبرد پنج ساله اپراتور همراه اول برگزار شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم حضور پیدا کرد. محمد جواد آذری جهرمی در این مراسم که در نمایشگاه ایران تلکام 2018 برگزار شد، پوستر راهبرد 5 ساله اپراتور اول ارتباطی کشور را امضا کرد و نوشت: «همراه اول ، لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال»

همراه اول ؛ پیشرو در حوزه ارتباطات

وزیر ارتباطات همچنین در حاشیه این مراسم، همراه اول را پیشرو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و در خصوص جوانگرایی در این اپراتور گفت مسیر حرکتی اقتصاد دیجیتال و ساخت ایران دیجیتال به نیروی جوان نیاز دارد. در این اپراتور، مدیرعامل جوان، رئیس هیات مدیره جوان، اعضای هیات مدیره جوان و تیم جوان و پرقدرت پای کار آمده‌اند و موفق شده‌اند در سال گذشته، نقش مهمی را در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایفا کنند.

اپراتور اول ارتباطی کشور با برگزاری مراسمی در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام 2018، از برنامه راهبردی 5 ساله‌ی خود با شعار تحقق رویای دیجیتال رونمایی کرد.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید