ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی برنده جایزه معتبر AME شد

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی برنده جایزه معتبر AME شد

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی با نام «خانه کارت‌ها» ثابت کرد که یک ماشین لباسشویی هم می‌تواند به ستاره یک ویدیوی همه‌گیر تبدیل شود. این ویدیو توانست جایزه AME را به خود اختصاص دهد.

شرکت ال جی به خاطر ساختن خانه‌ای از کارت‌های بازی روی ماشین لباسشویی در حال کار، جایزه معتبر AME را دریافت کرد. این جایزه به دلیل بازاریابی خلاقانه و موثر با نشان دادن قابلیت اصلی محصول، به LG تعلق گرفت.

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی توانست جایزه AME در شاخه «سرگرمی تحت برند» را به دست آورد. جایزه AME (تبلیغات و بازاریابی موثر) به عنوان یکی از معتبرترین افتخارات صنعت، عواملی مثل استراتژی کمپین‌های بازاریابی، محتوای خلاقانه، ارزش افزوده و مهم‌تر از همه تاثیرگذاری را در سطح جهانی می‌سنجد.

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی

این ویدیو به سرعت 100 میلیون بازدید را در سایت‌های مختلف به دست آورد و در آن، یک کارت‌ باز حرفه‌ای به نام برایان برگ (Bryan Berg) توانست خانه کارتی به ارتفاع 3.3 متر بر روی ماشین لباسشویی LG Centum System بسازد در حالی که محفظه این لباسشویی با سرعت هزار دور دقیقه درحال چرخش بود. شاهکاری که توانست افتخار ساختن بلندترین سازه کارتی در عرض 12 ساعت را به ارمغان بیاورد. این ویدیو به این منظور طراحی شده بود تا به طرز خلاقانه‌ای سیستم جدید Centum System ال جی را به نمایش بگذارد. سیستمی که دوام و بهره‌وری انرژی لباسشویی را به حداکثر رسانده و میزان صدا و لرزه را به حداقل می‌رساند.

ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی

آقای هان چونگ هی (Han Chang-hee)، مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای LG می‌گوید:

خلاقیت، موثرترین ابزار ما برای نهایت تاثیرگذاری و رساندن پیام لوازم‌خانگی‌مان به گوش مخاطب هدف است. اینکه بزرگان این صنعت کار خوبی که انجام می‌دهیم را به رسمیت بشناسند باعث افتخار ماست. ما از داوران AME بابت این افتخار بسیار تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.

در ادامه موفقیت کمپین خانه کاغذها، ال جی یک سری ویدیوی محبوب برای گفتن داستان لوازم خانگی خاص و خلاقانه خود تولید کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ویدیوی «نقاشی» دیواری بزرگ به وسیله بیش‌ از 18 هزار لامپ و بالا رفتن یک صخره‌نورد حرفه‌ای از ساختمانی 33 طبقه فقط به‌وسیله قدرت مکش دو جاروبرقی بی سیم ال جی اشاره کرد.

تماشای ویدیوی تبلیغاتی ماشین لباسشویی ال جی

1396-03-12

دیدگاهتان را بنویسید