ویدیو بازسازی طرح‌های دیجیتالی کاربران توسط ربات لاین آس

ربات لاین آس

تماشا کنید: بازسازی طرح‌های دیجیتالی کاربران توسط ربات لاین آس

طراحی و ایجاد اشکال مختلف به کمک سیستم‌های دیجیتالی و چاپ آنها موضوع جدیدی نیست؛ اما با توجه به جنس کاغذ، جوهر یا پرینتر، شاید نتیجه همان چیزی نباشد که ما می‌خواهیم. ولی حالا ربات لاین آس (Line-us) همراه با بازوهای مکانی خود اینجاست تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

درواقع این ربات به کمک بازوهای مکانیکی خود، قلم را نگاه داشته و به‌لطف اپلیکیشن مخصوص و ارتباط اینترنتی، تمامی الگوهایی دیجیتالی کاربران که به وسیله قلم هوشمند، ماوس یا انگشتان ایجاد می‌شوند را به صورت زنده دنبال کرده و روی کاغذ می‌کشد.

ربات لاین آس تنها برای طراحی ساخته نشده و کاربران می‌توانند از آن برای نوشتن بر روی هر چیزی استفاده کنند. تصور کنید روزی بیرون از خانه هستید و بخواهید برنامه غذایی آن روز را برای افراد خانه مشخص کنید. در این صورت با اتصال لاین آس روی یخچال، امکان نوشتن از راه دور متون مختلف به وسیله اپلیکیشن مربوطه وجود خواهد داشت. به‌علاوهکاربران می‌توانند یادداشت‌ها و قرارهای ملاقات را نیز برای دوستان خود مشخص کنند.

مورد دیگر، امکان استفاده از هر نوع قلم یا ماژیکی همراه با ربات لاین آس است؛ در این صورت حس بسیار بهتری نسبت به چاپگرها و استفاده همیشگی از جوهر منتقل خواهد شد. کمپین مربوط به لاین آس به‌تازگی در کیک استارتر (KickStarter) آغاز شده و هنوز خبری از تولید انبوه نیست.

ویدیوی معرفی ربات لاین آس

1395-11-16

دیدگاهتان را بنویسید