ویدیو مقایسه سرعت وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو

وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو ؛ کدام‌یک سریع‌تر است؟

تماشا کنید: وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو ؛ کدام‌یک سریع‌تر است؟

وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار هستند. پردازنده اسنپدراگون 821  موجود در وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) و کایرن 960 هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) دلیلی بر این ادعاست. هر دو گوشی مجهز به اندروید 7 نوقا و 6 گیگابایت رم هستند. به تازگی شرکت PhoneBuff تست سرعتی ترتیب داده و سرعت اجرای برنامه‌ها را در هر دو گوشی به چالش کشانده است.

در این تست، نرم افزارهایی به‌طور همزمان روی هر دو محصول باز می‌شود و مراحل یکسانی را طی می‌کنند؛ این مراحل شامل اجرای نرم‌افزار، بارگذاری آن، در صورت وجود دکمه، شروع فعالیت نرم‌افزار و در انتها رفتن به اپلیکیشن بعدی است. این برنامه‌ها شامل نرم‌افزارهای اجتماعی، بازی‌ها، پلتفرم‌های استریم موزیک و ویدیو و مرورگرهای وب بوده و پس از اجرای همه آنها، مرحله اول (Lap 1) تمام می‌شود. در مرحله دوم، سرعت اجرای مجدد همین برنامه‌ها پس از کامل شدن مرحله اول است. عبور از مرحله دوم برای گوشی هایی که از رم بالاتری استفاده می‌کنند راحت‌تر است؛ رم بالاتر باعث اجرای روان‌تر اپلیکیشن‌ها و باز ماندن آنها در پس‌زمینه می‌شود.

وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو ؛ 3 تی پیروز رقابت!

در تست سرعت وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو ، اسمارت فون وان پلاس در اجرای اپلیکیشن‌هایی مانند گالری عکس (Photo Gallery) و دوربین بهتر از رقیب خود عمل می‌کند. اما با رسیدن به بازی‌ها، این گوشی هواوی میت 9 پرو است که عملکرد بهتری از 3 تی دارد. اما پس از پایان مرحله اول و اجرای مجدد اپلیکیشن‌ها، میت 9 پرو بازی‌ها را از ابتدا اجرا کرد و در این مرحله عملکرد ضعیف‌تری از خود به نمایش گذاشت اما وان پلاس 3 تی با اجرای روان بازی‌ها، پیروز این رقابت شد.

البته هر دو محصول، گوشی‌های پرسرعتی هستند. پس اگرچه وان پلاس 3 تی توانست کمی سریع‌تر باشد، میت 9 پرو نیز شما را خیلی معطل نخواهد کرد.

در ویدیوی زیر می‌توانید تست سرعت وان پلاس 3 تی و هواوی میت 9 پرو را مشاهده کنید.

1395-11-14

دیدگاهتان را بنویسید