ویرایش پیام در واتس اپ به زودی به قابلیت های آن افزوده می‌شود

ویرایش پیام در واتس اپ به زودی به قابلیت های آن افزوده می‌شود

به زودی قابلیت ویرایش یا لغو پیام به اپلیکیشن واتس اپ اضافه می‌شود

گویا قرار است قابلیتی به نرم افزار واتس اپ (Whatsapp) افزوده شود که بیشتر از همه، کاربران بی‌دقت را خوشحال خواهد کرد! کاربران در نسخه بتای این اپلیکیشن پیام‌رسان، قادر خواهند بود تا پیام های ارسال شده را ویرایش یا لغو کنند. البته قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ برای پیام هایی است که هنوز توسط گیرنده آن پیام مشاهده و یا خوانده نشده باشند.

با ویرایش پیام در واتس اپ ، پیام ها را به راحتی حذف یا ویرایش کنید

در حال حاضر، شما تنها قادر به حذف پیام از اپلیکیشن واتس اپ خود هستید. یعنی اگر به طور ناخواسته و اشتباهی پیامی ارسال کردید، تنها می‌توانید آن پیام را از صفحه چت خود حذف کنید؛ با این کار، پیام ارسال شده برای گیرنده حذف نخواهد شد. اما با قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ ، کاربران این اپلیکیشن نیز همانند تلگرام (Telegram) یا دیگر برنامه های پیام رسان ، قادر خواهند بود پیام ها را پس از ارسال به مخاطب، ویرایش یا حذف کنند.

ویرایش پیام در واتس اپ به زودی به قابلیت های آن افزوده می‌شود

این ویژگی برای برخی از کاربران کاملا کاربردی و برای بسیاری از افراد،‌ قابلیتی ضروری است. با اضافه شدن این قابلیت به نسخه بعدی نرم افزار واتس اپ ، کاربران علاوه بر ویرایش نوشته ، می‌توانند عکس و فیلم را نیز ویرایش یا حذف کنند. البته قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ در حال حاضر در نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان در دسترس است. باید دید با عرضه نسخه اصلی این نرم افزار در آینده نزدیک، این امکان به صورت رسمی به یکی از ویژگیهای واتس اپ افزوده خوهد شد یا خیر.

در حال حاضر، قابلیت ویرایش و حذف پیام های ارسال شده یکی از ضروری‌ترین امکانات تلگرام است و در ابتدای کار کاربران زیادی را به سمت استفاده از این نرم افزار کشاند. باید منتظر ماند و دید در صورت اضافه شدن این ویژگی به واتس اپ ، این نرم افزار می‌تواند به جایگاه قبلی خود در بین کاربران ایرانی بازگردد یا خیر.

1395-09-28

دیدگاهتان را بنویسید