پاسخ HTC به شایعات عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017

عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017

پاسخ HTC به شایعات عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017

هدست وایو (Vive) ساخت شرکت اچ تی سی، از جمله دستگاه‌های پیشرو در عرصه واقعیت مجازی بوده و با کنار زدن بسیاری از رقبا، در رده‌های بالای این تکنولوژی ایستاده است. همواره بر سر انتخاب بهترین هدست واقعیت مجازی حال حاضر بازار، میان این محصول HTC و همچنین هدست آکولوس (Oculus) بحث و مناقشه وجود دارد و این موضوع از توانمندی آنها خبر می‌دهد. با توجه به این محبوبیت، کاربران شدیدا منتظر ارائه نسخه جدید و بهبودیافته هستند، به همین دلیل اچ تی سی به شایعات پیرامون عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 به طور صریح پاسخ داد.

اخبار مربوط به عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 صحت ندارند

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه سی ای اس 2017 برای عرضه نوآوری‌های شرکت‌های مختلف سراسر دنیا در زمینه تکنولوژی، همانند سال‌های گذشته به زودی برگزار خواهد شد، به همین دلیل رونمایی از هر محصول جدید توسط یک سازنده، به احتمال زیاد به این رویداد مرتبط می‌شود. با توجه به این موضوع دو روز پیش شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسل دوم هدست واقعیت مجازی وایو در نمایشگاه CES 2017 در رسانه‌ها منتشر شد. طبق شایعات، مدل جدید به احتمال بسیار زیاد وایرلس بوده و طراحی شگفت‌انگیزی نسبت به محصول پیشین خواهد داشت.

عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017هر چند بدون سیم بودن این دستگاه محتمل است، اما عرضه‌ی آن مطمئنا در رویداد CES 2017 اتفاق نخواهد افتاد. اچ تی سی به طور صریح این شایعات را رد کرده و در بیانیه‌ای رسمی، عدم حضور وایو 2 در این نمایشگاه را تایید کرده است:

شایعه عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 به هیچ عنوان صحت ندارد. ما در حال ساخت یک اکوسیستم قدرتمند، با قابلیت پیشرفت روزافزون برای کاربران کنونی و همچنین آینده وایو هستیم. به این وسیله آن‌ها در بهترین مقیاس ممکن، دنیای مجازی را با مجموعه‌ای گسترده از محتوای قانع‌کننده تجربه خواهند کرد.

اگر توقعات خود را از اچ تی سی در رویداد تکنولوژیک پیش رو بالا برده بودید، بهتر است تا آن‌ها را رها کنید. فراموش نکنید وقتی تنها چند ماه از تبدیل‌شدن وایو به یک محصول تجاری و عرضه آن به بازارهای جهانی می‌گذرد، ارائه یک مدل دیگر، خریداران محصول کنونی را شدیدا عصبانی و ناراضی خواهد کرد. شاید کاربران جدیدی که برای ارائه محصول تازه منتظر نشسته‌اند، از عرضه هدست واقعیت مجازی وایو 2 در CES 2017 خوشحال می‌شدند، اما مطمئنا حس کاربران حال حاضر وایو متفاوت می‌بود.

1395-10-10

دیدگاهتان را بنویسید