پخش زنده و آنلاین مراسم سامسونگ در MWC 2017

مراسم سامسونگ در MWC 2017

پخش زنده و آنلاین مراسم سامسونگ در MWC 2017

اگرچه امشب خبری از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در نمایشگاه بارسلون نخواهد بود، اما کره‌ای‌ها دست خالی به اسپانیا نیامده و قصد معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) برای رقابت با سرفیس (Microsoft Surface) و آیپد پرو (Apple iPad Pro) را دارند. همانند کنفرانس‌های خبری قبلی، خوشبختانه امکان تماشای مراسم سامسونگ در MWC 2017 به صورت زنده و آنلاین وجود خواهد داشت.

مراسم سامسونگ در MWC 2017 ساعت 21:30 آغاز می‌شود

امشب سامسونگ یک سورپرایز دیگر نیز دارد؛ منتظر رونمایی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نباشید! چراکه این گوشی قرار است در مراسم دیگری پیش روی کاربران قرار گیرد. اما در کنار گلکسی تب اس 3، معرفی گجت های پوشیدنی یا سیستم نرم افزاری جدید (همچون دستیار صوتی Bixby) دور از انتظار نخواهد بود.

به هر صورت سامسونگ به برگزاری کنفرانس‌های خبری پر سر و صدا در سالن‌های بزرگ مشهور است و برنامه امشب این کمپانی کره‌ای که از ساعت 21:30 آغاز می‌شود نیز احتمالا برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند مراسم سامسونگ در MWC 2017 را از طریق این لینک به صورت آنلاین تماشا کنند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

1395-12-08

دیدگاهتان را بنویسید