پرچم‌داری مقرون به صرفه؛ موبایل UMi Super معرفی شد

موبایل UMi Super

پرچم‌داری مقرون به صرفه؛ موبایل UMi Super معرفی شد

موبایل UMi Super را باید محصولی سطح بالا اما با قیمت یک دستگاه میان رده به‌حساب آورد. از هنگامی‌که کمپانی UMi اولین پرچم‌دار خود، گوشی UMi Zero را به بازار عرضه کرد، حدود دو سال می‌گذرد. این شرکت راهی طولانی برای بهبود بخشیدن به دستگاه‌های خود را طی کرده و آخرین دستگاه پرچم‌دار این کمپانی، گوشی UMi Touch مثال کاملی از پیشرفت دستگاه‌های ساخت این شرکت است.

موبایل UMi Super ؛ پرچم‌داران مقرون به صرفه

گوشی UMi Super را می‌توان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرچم‌داران بازار گوشی‌های هوشمند دانست. UMi یکی از چند کمپانی چینی است که پتانسیل بالایی برای ورود به بازارهای جهانی دارد. این کمپانی با استفاده از مشاهدات و بررسی بازار به این نتیجه رسیده است که اکثر پرچم‌دارانی که کارایی سطح بالایی دارند، معمولا بسیار گران‌قیمت بوده و از باتری بزرگ‌تری بهره برده‌اند؛ باتری بزرگ‌تر به‌منزله‌ی وزن بیشتر بوده و این موضوعی است که کمپانی‌های مختلف می‌خواهند از آن اجتناب کنند و در نهایت دستگاهی وجود ندارد که رضایت کاربران را از تمامی جنبه‌های مختلف مانند طراحی، عملکرد، نرم‌افزاری و قیمت مناسب جلب کند.

گوشی UMi Super آمده‌ است تا این مشکل را حل کند. سری گوشی‌هایی که با طراحی بسیار زیبا، ارائه‌ی عملکرد سطح بالای یک پرچم‌دار و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آمده‌اند تا بازار را به سیطره‌ی خود درآورند.

این کمپانی در تعریف از این مدل خود می‌گوید:

Super، به معنای نوآوری‌های مداوم و پیش افتادن از خودمان است. آوردن هنر و صنعت به تکنولوژی و ارائه‌ی دستگاهی بر اساس مشتری مداری است.

برای برخی از مشخصات آن آمده است که موبایل UMi Super به دوربینی دوگانه و صفحه نمایش بدون حاشیه‌ی سوپر آمولد مجهز شده است. 6 گیگابایت رم داشته و از تکنولوژی شارژ سریع و پورت یو اس بی نوع C برخوردار خواهد بود

کمپانی UMi برای مشتریانی که مایل به پیش خرید این دستگاه هستند یک کوپن 70 دلاری ارائه داده است در اینجا می‌توانید تصویر این کوپن را ببینید.

موبایل UMi Super

دیدگاهتان را بنویسید