پلتفرم دی دریم 2 Euphrates همراه با قابلیت‌های جدید در راه است

دی دریم 2 Euphrates

دی دریم 2 Euphrates همراه با قابلیت‌های جدید در راه است

دی دریم 2 Euphrates نام تازه ترین آپدیت پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم گوگل است. در این مقاله با قابلیت‌هایی که به آن اضافه خواهند شد آشنا می‌شویم.

کنفرانس Google IO 2017 یکی از جذاب‌ترین رویدادهای دنیای تکنولوژی است که طی برگزاری آن گوگل از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کند. یکی از جذاب‌ترین معرفی‌های کنفرانس امسال آن‌ها خبر عرضه هدست های واقعیت مجازی مستقل دی دریم تا اواخر سال جاری بود؛ اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند پلتفرم واقعیت مجازی خود را نیز دستخوش تغییراتی گسترده کرده و آن را تا چندی دیگر در اختیار کاربران قرار دهند.

گوگل روز گذشته در یک پست وبلاگی از یک آپدیت جدید رونمایی کرد که در آینده نزدیک در اختیار تمامی دستگاه های حاوی پلتفرم واقعیت مجازی آن‌ها قرار خواهد گفت. این آپدیت که دی دریم 2 Euphrates نام دارد، حاوی امکانات و قابلیت‌های جذاب زیادیست که کاربران مطمئنا از آن‌ها لذت خواهند برد.

با نگاه اولیه آپدیت دی دریم 2 Euphrates ساده به نظر می‌رسد، اما احتمالا گوگل بر روی بخش‌های زیادی از آن کار کرده است. یک رابط کاربری دو بعدی ساده به نام 2D UI در داخل واقعیت مجازی تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید و بسیاری از کنترل‌های مختلف را بر روی سایه نوتیفیکیشن انجام دهید. این راه به شما اجازه می‌دهد بدون ترک محیط واقعیت مجازی، بتوانید به بخش‌های مختلف دستگاه نیز دسترسی داشته باشید.

دی دریم 2 Euphrates

تماشای همزمان فیلمهای یوتیوب و فعالیت در گروه های مجازی به لطف آپدیت دی دریم 2 Euphrates

در میان کنترل‌های مربوطه یک کلید نیز قرار گرفته است که به شما اجازه‌ی پشتیبانی از کروم کست را خواهد داد. این بدان معناست که شما می‌توانید تصویری که در حال تماشای آن هستید را بر روی تلویزیون و برای دیگر اعضای خانواده نیز به نمایش درآورید. البته تصویر به اشتراک گذاشته شده دیگر VR نیست، اما آن در واقع یک نمای مسطح از آن‌چیزی‌ست که شما می‌توانید از طریق عینک مخصوص مشاهده کنید. فراتر از آن، کاربران دی دریم 2 Euphrates اینک قادرند فرم‌های مختلف گروه‌های چت را همزمان با تماشای ویدیوهای واقعیت مجازی در یوتیوب در اختیار داشته باشند و تجربیات خود را در دنیای مجازی مشابهی که با کاربران مختلف دارند به اشتراک بگذارند.

دی دریم 2 Euphrates

ما معقتدیم که کاربران پلتفرم دی دریم با این آپدیت لذت خواهند برد. بی‌صبرانه در انتظار عرضه هدست های مستقل مجهز به این پلتفرم هستیم.

1396-02-29

دیدگاهتان را بنویسید