پوستر رسمی گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 لو رفت

گوشی اچ تی سی وان ایکس 10

پوستر رسمی گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 لو رفت

اگر به یاد داشته باشید اوایل سال جاری میلادی، شایعات بسیاری در رابطه با گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 (HTC One X10) و احتمال معرفی آن طی مراسمی اختصاصی در تاریخ 12 ژانویه منتشر شد. اما این اتفاق نیفتاد و بعد از گذشت چند ماه، حالا شاهد لو رفتن پوستر رسمی این گوشی هستیم. اما آیا درز این خبر می‌تواند دلیلی بر معرفی آن در آینده نزدیک باشد؟

ویژگی اصلی گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 باتری بزرگ آن است

اولین موردی که در این عکس توجه ما را به خود جلب می‌کند، شعار “Big style meets bigger battery” است که از تمرکز اچ تی سی روی باتری بزرگ‌تر و طراحی متفاوت آن خبر دارد. درواقع این دو مورد، از ویژگی‌های کلیدی گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 بوده و احتمالا برای فروش نیز مانور زیادی روی آنها داده خواهد شد. هرچند در این تصویر خبری از عدد مربوط به ظرفیت باتری نیست.

بنابر اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده نیز انتظار می‌رود گوشی جدید اچ تی سی با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی همراه با 3 گیگابایت حافظه رم و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی روانه بازار شود. همچنین شایعات از احتمال تجهیز این گوشی به تراشه هلیو پی 10 (Mediatek Helio P10) خبر دارند؛ در حالی‌که نسل قبلی آن یعنی وان ایکس 9 (HTC One X9) همراه با تراشه قوی‌تر هلیو ایکس 10 (Mediatek Helio X10) به فروش رسیده بود.

گوشی اچ تی سی وان ایکس 10

1396-01-24

دیدگاهتان را بنویسید