پیش‌فروش قاب‌های dbrand برای گلکسی اس 8 آغاز شد

گلکسی اس 8

پیش‌ فروش قاب‌های dbrand برای گلکسی اس 8 آغاز شد

پرچمداران بزرگ شرکت‌هایی همچون اپل، سامسونگ و گوگل سالانه از راه می‌رسند و علاوه بر تولیدکنندگان اصلی، شرکت‌های زیادی از این محصولات سود می‌برند. به عنوان مثال هنوز تا رونمایی از دو پرچمدار جدید سامسونگ در سال 2017 – گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن – چند هفته فاصله داریم، اما پیش‌فروش برخی از لوازم جانبی این محصولات هم‌اکنون آغاز شده است.

شاید نام برند معروف dbrand را در گذشته نیز شنیده باشید؛ برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که dbrand در تولید و فروش قاب‌ تلفن‌های هوشمند و سایر محصولات در بازارهای جهانی فعالیت می‌کند و امروز نیز دو قاب جدید وینیلی خود برای گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و نسخه پلاس را معرفی کرده است.

با اینکه هنوز تا مراسم رونمایی رسمی پرچمداران سال 2017 کمپانی سامسونگ چند هفته‌ای فرصت باقیست، لیست شدن قاب‌های جدید dbrand برای این محصولات در فضای مجازی ما را متعجب کرد. نکته جالب توجه، رسمی بودن این گزارش و لیست شدن قاب‌ها در اینترنت است؛ بنابراین خبری از شایعه یا تصاویر لو رفته نیست!

خریداران هم‌اکنون می‌توانند قاب‌های dbrand برای گوشی Galaxy S8 و نسخه پلاس را در وب‌سایت این شرکت پیش‌خرید کنند. با این حال در حال حاضر کمتر کسی حاضر به ثبت این پیش‌خرید است و همه علاقه‌مندان منتظر مراسم رونمایی از این دو پرچمدار و مشخص شدن قیمت آنها خواهند ماند.

قاب‌های گلکسی اس 8 شرکت dbrand در طرح‌های مختلفی از قبیل فیبر کربنی، چرمی، چوبی، فلزی و سنگی طراحی شده‌اند. قیمت این محصولات نیز از 9.95 دلار (اگر می‌خواهید تنها بخش پشتی دستگاه پوشانده شود) آغاز شده و تا 16.50 دلار (برای پوشش کامل، شامل بخش بالایی و پایینی بدنه گوشی) پیشرفت می‌کند.

گلکسی اس 8

یکی از نکات جالب این گزارش، توصیفات گلکسی اس 8 سامسونگ توسط dbrand است. آنها این پرچمدار جدید را یک شاهکار مهندسی خوانده‌اند. این شرکت در ادامه پرچمدار جدید کره‌ای‌ها را آهنربای انگشتان کاربران توصیف کرده‌اند! پس به همین خاطر باید برای این دستگاه یک قاب زیبا تهیه کنید…

این تولیدکننده شناخته شده لوازم جانبی علاوه بر موارد مذکور، تصویری از گلکسی اس 8 شرکت سامسونگ را نیز در گزارش خود آورده است. در حالی که نمی‌توان اعتبار این رندر منتشر شده را تایید کرد اما محصول به تصویر کشیده شده در سایت dbrand به شایعات و تصاویر لو رفته اخیر شباهت زیادی دارد؛ یک گوشی قد بلند با صفحه نمایش خمیده از دو طرف و حاشیه‌های بسیار کم. علاوه بر این شاهد حسگر اثرانگشت دستگاه در بخش پشتی – در کنار دوربین اصلی گوشی – هستیم.

کمپانی سامسونگ از دو گوشی گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن در تاریخ 29 مارس (چهارشنبه، 9 فروردین 96) رونمایی خواهد کرد و این دو پرچمدار احتمالا در ماه آوریل به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند.

1395-12-23

دیدگاهتان را بنویسید