چراغ خواب رمی کودکان شما را به خوابی درست هدایت می‌کند

چراغ خواب رمی

چراغ خواب رمی کودکان شما را به خوابی درست هدایت می‌کند

خواب شب راحت فرزندان شما، به معنی خواب شب راحتی برای شماست. به همین خاطر است که باید با آخرین محصول شرکت رمی آشنا شوید. چراغ خواب رمی در اصل یک ساعت هوشمند است که به کودکان شما خواب درست را آموزش خواهد داد. این چراغ خواب زیبا یک کاراکتر قابل تغییر همراه با یک مانیتور کودک، اسپیکر و بسیاری از قابلیت های جذاب دیگر است که متعهد می‌شود والدین خیالشان بابت خواب فرزندشان راحت باشد.

برای فرزندان کوچک خانواده، چراغ خواب رمی می‌تواند خوابشان را ردیابی کرده و تغییراتی که در الگوی خوابشان ایجاد می‌شود را به کمک ضبط نویزها و درجه حرارت تفسیر کند. زمانی که فرزندتان را بیدار می‌کنید، رمی امتیاز خواب او را محاسبه می‌کند و اطلاعاتی را در بخش خواب آن وارد می‌کند تا والدین با الگوی خواب فرزند کوچکان آشنا شوند و اگر عوامل بیرونی نظیر دما و یا صداها باعث بدخوابی او شده بود، بتوانند آن را رفع کنند.

برای کودکان کمی بزرگ‌تر نیز چراغ خواب رمی متعهد می‌شود تا خواب روتین استانداردی را به آن‌ها آموزش دهد. یک چهره‌ی جذاب در پس زمینه این چراغ تعبیه شده است و والدین می‌توانند با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی آن را مدیریت کرده و یا حتی زمانی که فرزندشان در خواب است، او را چک کنند. در صبح چهره این گجت جذاب بشاش و سرحال به نظر می‌رسد تا شما را با خوشحالی از خواب بیدار کند. این دستگاه برای کمک به بچه‌هایی که سخت بیدار می‌شوند، موسیقی های ریتمیک، ذخیره شده و یا استریم شده از طریق یک تبلت و یا گوشی هوشمند متصل شده را پخش خواهد کرد تا فرزند شما به مرور زمان با صدای موسیقی از خواب بپا خیزد.

در بیانیه رسمی شرکت رمی آمده است:

رمی می‌تواند برای کمک به ارزیابی وضعیت کودکان و یا چرخه خواب نوزادان بسیار کاربردی باشد. والدین می‌توانند با استفاده از رمی و بررسی الگوی خواب فرزند خود و فرکانسی که در مدت زمان مشخصی از شب به ثبت می‌رسد، خود یک پزشک متخصص اطفال باشند. با کمک رمی، پدر و مادر می‌تواند یاد بگیرد که چند ساعت لازمه ی خواب مناسب کودک خود است.

زمان عرضه و قیمت چراغ خواب رمی

لازم به ذکر است که چراغ خواب رمی با قیمت 93 دلار و از ماه فوریه روانه بازار خواهد شد. بدون شک این قیمت برای خرید یک گجت سودمند میتواند مناسب باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید