چگونه با آیفون بدون آنتن تماس برقرار کنیم

چگونه با آیفون بدون آنتن تماس برقرار کنیم

تماشا کنید: چگونه با آیفون بدون آنتن تماس برقرار کنیم؟

بسیاری از ما در نقاطی از خانه، محل کار و یا دیگر مکان‌هایی که برای ساعاتی در روز در آن جا قرار داریم، فاقد سیگنال شبکه موبایل بوده و طبق عادت همیشگی مجبور به بالا بردن و سپس تکان دادن دست خود به صورت دیوانه‌وار برای دریافت امواج هستیم! اقدامی که بیشتر حالت نمادین داشته و از یک عادت قدیمی سرچشمه می‌گیرد، بدون این که نتیجه موثری در پی داشته باشد. البته با روی کار آمدن نسل جدید شبکه موبایلی (4G) مشکل آنتن ندادن آیفون (iPhone) و یا دیگر انواع گوشی های هوشمند به میزان زیادی رفع شده، اما هنوز نقاط کور آنتندهی در برخی مناطق پیدا می‌شوند.

رفع مشکل آنتن ندادن آیفون با یک تکنیک ساده

اگر که دارای نقطه یا نقاط کوری در منزل و یا محل کار خود هستید، تکنیک‌های بی‌فایده قدیمی را کنار گذاشته و به جای تکان دادن‌های مستمر گوشی در فضای اطراف، از تکنیک‌های درونی و پیش‌فرض سیستم عامل غنی iOS استفاده کنید. اگر که آنتن‌دهی ضعیف بوده و کیفیت تماس شما بسیار ضعیف و در حد صفر است و یا به طور کل با مشکل آنتن ندادن ایفون رو به رو شده‌اید، می‌توانید از امکان تماس از بستر شبکه بی‌سیم خانگی (WiFi) استفاده کنید. به این منظور ابتدا مسیر Setting –> Phone –> WiFi Calling را دنبال کرده و سپس تنها گزینه موجود در این صفحه را فعال کنید.

در این صفحه اطلاعاتی درباره آدرس محل قرار‌گیری کنونی از شما پرسیده می‌شود که البته در ایران کاربردی نداشته و برای کاربران در ایالات متحده آمریکا معنی‌دار است، چرا که این فرم مستقیما به 911 (شماره تماس اضطراری) ارسال خواهد شد تا اطلاعات مکان حضور شما به دلایل مختلف، برای پلیس ارسال شود. البته توصیه می‌شود که به جای این‌کار، حتی در زمان‌های عدم وجود مشکل آنتن ندادن آیفون، از یکی از پیام‌رسان‌های دارای قابلیت برقراری تماس گوشی همراه استفاده کرده و بدون دغدغه، برای ساعت‌ها به گفتگو بپردازید، البته اگر که خوش‌شانس بوده و بتوانید مخاطب مورد نظر را در حالت آنلاین پیدا کنید:

1395-08-17

دیدگاهتان را بنویسید