کارپینو با حمایت تاکسیرانی به رقیب اسنپ و تپسی تبدیل می‌شود

کارپینو

کارپینو با حمایت سازمان تاکسیرانی به رقیب اسنپ و تپسی تبدیل می‌شود

در ادامه فعالیت اپلیکیشن های تاکسی آنلاین مانند اسنپ و تپسی در ایران، یک شرکت خارجی هم با حمایت سازمان تاکسیرانی وارد کشورمان خواهد شد. این اپلیکیشن کانادایی- ونزوئلایی که کارپینو (Carpino) نام دارد می‌خواهد با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در این حوزه به مصاف اپلیکیشن‌ های تپسی و اسنپ برود.

اپلیکیشن کارپینو (Carpino) به تازگی وارد بازار آژانس‌های اینترنتی شده و قصد دارد با حمایت سازمان تاکسیرانی و با تکیه بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به رقیبی جدی برای اسنپ و تپسی تبدیل شود. این برنامه، شیوه جدیدی را در پیش گرفته و درخواست کاربران را صرفا به تاکسی‌ها منتقل می‌کند و به همین دلیل نیز توانسته حمایت سازمان تاکسیرانی را به دست آورد.

کارپینو

Blanclink نام شرکت مادر این اپلیکیشن است که دفتر مرکزی آن در کانادا قرار دارد. وحید اکبری، مدیرعامل این شرکت است که پیش از این در صنعت ساختمان ایران فعالیت می‌کرد. زیرمجموعه این شرکت یعنی Nekso دارای یک اپلیکیشن درخواست تاکسی است که نخستین بار با شیوه‌ای متفاوت در ونزوئلا شروع به کار کرد. Nekso به جای آن که رانندگان تاکسی‌ها را به خدمت بگیرد، به صورت مستقیم به آن‌ها کار سفارش می‌داد و با قراردادی که با شرکت‌های تاکسیرانی بست، موفق شد از اعتراض کسب و کارهای سنتی در امان بماند.

کارپینو از نوروز 96 آغاز به کار می‌کند

رییس سازمان تاکسیرانی تهران نیز با تایید این خبر اعلام کرد که اپلیکیشن کارپینو در نوروز 96 فعالیت خود را آغاز می‌کند و در مرحله اول، آموزش‌های لازم به 8 هزار راننده تاکسی داده خواهد شد تا بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. مظفر در ادامه تاکید کرد که تنها تاکسی‌های شهر تهران در کارپینو فعال خواهند بود و سپس آژانس‌های شهر تهران نیز به این اپلیکیشن می‌پیوندند.

رییس سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ویژگی‌های کارپینو اظهار کرد:

متاسفانه در اپلیکیشن‌های موجود مانند تپسی و اسنپ، امکان تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد وجود ندارد و اگر هم ترددی صورت بگیرد، کرایه بیشتری گرفته می‌شود؛ اما در اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی مشکلی برای تردد در این محدوده‌ها وجود نخواهد داشت و علاوه بر آن، با مشکل کمبود خودرو نیز مواجه نیستیم.

به گفته‌ی مظفر، مسافران از طریق اپلیکیشن کارپینو می‌توانند از خودروی هیبریدی، خودروی مدرن، خودروی ون یا راننده زن استفاده کنند و از نظر هزینه نیز کرایه رانندگان این اپلیکیشن بسیار پایین‌تر از اسنپ و تپسی خواهد بود.

1395-12-19

دیدگاهتان را بنویسید